Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Förslag på de ultimata Vinterhandskarna!
-
Förslag på de ultimata Vinterhandskarna!
manno svarade 19 år, 10 månader sedan 15 Medlemmar · 45 Svar
-
Någon som vet var man kan köpa dakine handskarna?Kanske beställa från någon sida?
-
Dom där dakine ska jag införskaffa . Vart finns närmaste butik som man kan köpa dem på?
-
Det finns ju flera företag som säljer dakinesaker som borde kunna ta in dom till sverige o få lägre pris.
Generalagenten heter för dk heter ngt helt stört o har en ful sida men man borde kanske höra med dom? -
Jag har försökt få tag i en svensk butik som säljer Dakine Handskarna men ingen verkar ha dom. Fick tag i Dakine-agenten för sverige och dom sa att inga butiker hade beställt några handskar på jättelänge. Men man tycker ju att tillräckligt många här verkar vara intresserade för att det ska bli lönt att köpa in!?
adressen är http://www.szamersport.se
Jag har försökt snacka lite mer med honom om att köpa in men han e seg som fan på o svara…
Skicka lite förfrågningar ni med kanske han tar in några st!
-
Jag har satt upp mig på ett par dakine handskar… Får dom troligen i början av nästa år, när szamer tar hem prylar igen…
Kolla med surfbutiken.nu så kanske det kan dyka upp fler vantar så småningom. -
Frågan är ju om det inte är en butik som ska prata med honom. importörerna är ofta inte så glada att ha o göra med privatpersoner. så den som har tid kan ju slänga iväg mail till alla butiker som har dk o hänvisa hit. jag vill a ett par.
-
såg inte ditt inlägg. Tar han in dom på surfbutiken eller?
-
Det lät som det kunde gå att ordna… skicka ett mail och kolla, men det dröjer om inte szamer har några i lager…
-
Beställde precis från USA… hoppas bara jag slipper tulla för skiten!!!
-
Tjenare
Kommer någon butik beställa in handskarna. Vill få tag på dom.Kelso
-
Ola din bäver! kommer du til varberg imorrn?
/johnne s-84 -
Nej, har lite lektioner som jag bör gå på, känns inte som det är värt det när det är så jefla kallt, tyvärr..
Kanske torsdag dock! ev. kommer jag vara helt ledig… vet inte riktigt än. Å så e ju vågisen paj… -
Skulle vara intressant att höra hur det går med beställningen från USA. Kom igen och berätta när du fått handskarna. Hur lång tid tog det? Total kostnad inkl frakt?Ev tull? Var beställde du, var det http://www.hoodriverwindsurfing.com?
Logga in för att svara.