Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förslag på de ultimata Vinterhandskarna!

• anonym-anvandare

Medlem
    25 november, 2004 vid 09:38

beställde på http://www.windance.com .frakten var 10dollar, hemma i sverige på en vecka drygt.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 november, 2004 vid 17:51

behövde du inte tulla för dem?

• babilidoo

Medlem
    13 december, 2004 vid 18:14

Idag fick jag mina DA-kine surfhandskar. Vad ni än gör så beställ en storlek större än vad ni brukar köra på. Mina sitter åt alldeles för mkt i mina phetta underarmar

• anonym-anvandare

Medlem
    14 december, 2004 vid 06:33

Tja
    Har övriga som kört dessa handskar upplevt samma sak, att det är små i storlekarna??

Kelso

• oldschool

Medlem
    14 december, 2004 vid 09:10

Köpte ett par medium DK titanium.. bla bla. Brukar ha large, men tycker M funkar bra. Man vill inte ha för stora vantar om det är slutna… sämre grepp å och de vrider sig. Tar hellre ett storlek mindre så att de sitter som faan. Viktigt när man seglar vågor..annars blir det kramp på 5 min.
    Tycker iaf jag laugh.gif

• mag

Medlem
    14 december, 2004 vid 10:00

Du kanske vill sälja dom? Vilken storlek är det? Och vilken handskstorlek har du normalt, 7, 8, 9, 10 etc?
    /Magnus

• spike

Medlem
    14 december, 2004 vid 11:52

Fick mina Dakine CW XL-handskar igår med posten, dom är inte överdrivet stora, lite trånga över handlederna, men det är bara att töja ut dom lite. För övrigt verka dom sköna, vi får väl se imorgon.

• el_duderino

Medlem
    14 december, 2004 vid 13:29

Beställde från Dougsports (hoodriver) och allting fungerade smidigt, handskarna kom efter ca 10 dagar. Ingen tull ingenting! Är inte säker på hur det här med tull funkar (vet att man ska tulla egentligen) men iom USPS (United States Postal Service) paket hanteras av Schenker (och inte posten) i Sverige så verkar man slippa tullen.. !??!?! Har bl.a. beställt grejer från ebay (USPS – Schenker) och har aldrig behövt tulla!

YEEEEEAAAAAAAH

FUCK TULLEN! grin.gif

• el_duderino

Medlem
    15 december, 2004 vid 15:28

Nu har jag varit ute å provat mina nya fina DaKine Cold Water Mitts oxå! Fan alltså, ur frysa/inte frysa synpunkt är det dom grymmaste handskarna jag någonsin provat!!!!! frös inte en sekund!!!!!!!!!
    Ok, sen att dom sitter lite halvtaskigt på händerna är en annan femma… alltså inga problem att köra eller så men tycker dom kunde ansträngt sig lite mer med designen!
    Iofs skiter jag i om dom inte är superbekväma, bara jag kan surfa året runt!!!! grin.gif
    Slutsats: INFÖRSKAFFA GENAST!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 december, 2004 vid 17:50

Tja
    Gött att dom funkar fint. Har tre par påväg från USA.

Kelso

• anonym-anvandare

Medlem
    15 december, 2004 vid 18:02

Vart köper man hanskarna? Bor i GBG. Nånstans på nätet el?
    Kör på ripcurls hanskar nu, som är helt godkända men är ju inte fel att testa nått nytt, kan ju inte vara värre än att dom är sämre! smile.gif

• babilidoo

Medlem
    15 december, 2004 vid 22:27

Testade äntligen handskarna idag. Man är underbart varm om händerna och kramp får man inte efter några timmars segling. KÖP DEM så slipper ni en kall vinter.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 januari, 2005 vid 15:35

Köpte min Dakine Cold water mits från norge!

http://www.srfsnosk8.no

Man måste ringa dit och beställa för de har de inte på hemsidan och uppge sitt visa #nr

Bestälde mina På Måndag kl 10 fick dem onsdag kl 12 med posten!!

Endast 50h från betalning till leverans! Hade en djäkla tur skulle jag tro!
    var ute och testade dem idag! riktigt sköna men man kan få lite kramp om man kör för länge! men en timme eller 2 funkar ganska bra!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 januari, 2005 vid 16:33
  • manno

Medlem
    6 januari, 2005 vid 18:13

Det kan låta löjligt men jag har börjat stoppa in en hand i käften när jag seglar, funkar förvånansvärt bra, kör fortfarande med öppen tumvante!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förslag på de ultimata Vinterhandskarna!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.