Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Förslag på förbättringar i nya steffo…

• Förslag på förbättringar i nya steffo…

Publicerad av nn4an_mike på 9 januari, 2006 vid 14:25

I och med att steffo har ändrats och det nu skall finnas mer möjligheter tyckte jag att det kunde vara på sin plats med en tråd där vi kan brainstorma lite om förbättringar som steffo kan ta ställning till om de är praktiskt genomförbara.

En cool grej som jag skulle vilja ha med e en loggbok som kan vara synlig för andra, eller osynlig där man i dagboksform kan skriva ner sina kite-sessions..

På så vis kan man få statistik över hur ofta man kör, i vilka vindstyrkor, på vilka platser etc…

Vet inte om det e möjligt att fixa det i detta forumet, men jag vet att det inte gick i det gamla steffo i alla fall..

Ha det gött
    Micke

luuddee svarade 18 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • luuddee

Medlem
    9 januari, 2006 vid 14:29
  • nn4an_mike

Medlem
    9 januari, 2006 vid 14:32

Oj , där ser man saker man inte sett förr…

Det fanns visst redan ett ställe för sånt *** sitter i skamvrån ***

• steffo

Medlem
    9 januari, 2006 vid 14:36

Skapa en tråd i support forumet så får vi se vad som är möjligt.

En blog kan jag fixa där du kan skriva och lägga till bilder, välja eget utseende mm.

• nn4an_mike

Medlem
    9 januari, 2006 vid 14:39

aha, men jag ser att det redan finns en förslagstråd där så det känns lite onödigt att göra en till.

Jag skulle gärna vilja ha en blog i så fall, tack 🙂

• luuddee

Medlem
    9 januari, 2006 vid 14:46

hade varit trevligt med en blogg så kan man bli precis som han bögen på aftonbladet. virtanen eller vafaen han heterää

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Förslag på förbättringar i nya steffo…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.