Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förslag på Gbg spot imon!

  • Förslag på Gbg spot imon!

    Publicerad av figge-i-gbg på 6 oktober, 2006 vid 12:31

    Prognosen ser ju riktigt bra ut för imon men var skall man åka? Söderut till rågelund eller kan askimsviken funka imon? funkar ju inte alls om det inte är klockrent SV! Vill till ngt långgrundt ställe utan massa sten å skit nybörjare som man är!

    Tacksam för förslag

    Oregistrerad svarade 17 år, 12 månader sedan 9 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • danneman

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 12:56

    Torkelstorp borde ju funka.. perfekt för att träna strand/vattenstart, jippar mm..
    funkar nog ypperligt även på Sv. askim e ju perfekt på Sv.

  • tdk

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 13:31

    Getskär är fiint med. Torkels borde kanske va konstigt i morrn. Det är väl åka fort tävling där i morrn??

  • jester

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 14:07

    Japp, det är speedtävling i Torkelstorp hela helgen. Sedan om det är konstigt, låter jag någon annan bedömma. Men det kommer vara 30+ st som bränner runt med på tok för stora segel till på tok för små brädor… 😀

  • basse

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 14:11
    Jester wrote:
    Men det kommer vara 30+ st som bränner runt med på tok för stora segel till på tok för små brädor… 😀

    Låter helkul!!

  • swe227

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 14:50

    Borde bli rejält fullt i TT imorn med alla speedkungar etc, på land framför allt.

  • tdk

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 16:32
    Jester wrote:
    Japp, det är speedtävling i Torkelstorp hela helgen. Sedan om det är konstigt, låter jag någon annan bedömma. Men det kommer vara 30+ st som bränner runt med på tok för stora segel till på tok för små brädor… 😀
    Hm. Omformulerar mig lite då.. Lite trångt och allmänt farlig då..;)
  • kelso

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 17:38

    Jag är sugen på att dra dit å rocka!

  • hakman

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 18:20

    Kelso! Ta med mig i din bil imorrn så drar vi till Askim och rockar!!!

  • danneman

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 21:58

    oM prognåsen står sig så blir det lejet på morgonen sen torkels å spanar efter lunchen.. Tdk va faen har du fått arslet ur vagnen helt plötsligt;) Ring i morgon bitti om du ska ut!

  • hillstrom

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 22:33

    Kör Fiskebäck! Om inte annat för att se mig plaska i vattnet.. ska testa för första gången i morgon, så lova att inte skratta för mycket bara! :laugh:

  • danneman

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 22:51
    hillstrom wrote:
    Kör Fiskebäck! Om inte annat för att se mig plaska i vattnet.. ska testa för första gången i morgon, så lova att inte skratta för mycket bara! :laugh:
    Stackars dig ja du lär ju få bada!
  • Oregistrerad

    Gäst
    7 oktober, 2006 vid 05:52

    @Dannnek]oM prognåsen står sig så blir det lejet på morgonen sen torkels å spanar efter lunchen.. Tdk va faen har du fått arslet ur vagnen helt plötsligt ) Ring i morgon bitti om du ska ut![/QUOTE wrote:

    Hehe.. Mm. Kan inte förens efter lunch. Ivärsta fall får jag lägga allt krut på morgondagen..

  • tdk

    Medlem
    7 oktober, 2006 vid 05:52

    @Oregistrerad]

    Dannnek wrote:
    oM prognåsen står sig så blir det lejet på morgonen sen torkels å spanar efter lunchen.. Tdk va faen har du fått arslet ur vagnen helt plötsligt ) Ring i morgon bitti om du ska ut![/QUOTE wrote:

    Hehe.. Mm. Kan inte förens efter lunch. Ivärsta fall får jag lägga allt krut på morgondagen..

    Kanske skulle loggat in med..

  • Oregistrerad

    Gäst
    7 oktober, 2006 vid 07:59

    vilken tid börjar tävlingen?

  • danneman

    Medlem
    7 oktober, 2006 vid 08:09

    Blir bara en askim idag! 🙁

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förslag på Gbg spot imon!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.