Senaste nytt Forums Övriga Off Topic först till 7000

• patrikol

Medlem
    12 april, 2005 vid 19:33

Kul att ses igen tyvärr glömde Henke mig i helgen och jag hade ingen bil så det smög sig! frown.gif
    Men nu är man duktigt sugen när man har nya grejor och vind samt sol är på gång! smile.gif

• nordgren

Medlem
    13 april, 2005 vid 15:22

1800

• luuddee

Medlem
    13 april, 2005 vid 18:52

det e helt sjukt under vilka trådar man hittar diskussioner med dej..

• zoolander

Medlem
    14 april, 2005 vid 10:52

vadada? e jag jobbig :>)

• patrikol

Medlem
    14 april, 2005 vid 11:35

är väl skönt att kunna tjabba lite utan att alla gnällspikarna är och gnäller hela tiden. wink.gif

• luuddee

Medlem
    14 april, 2005 vid 12:35

nä inte jobbig. bara skitskumm.. tongue.gif

• zoolander

Medlem
    14 april, 2005 vid 14:58

hehe.. häret att inte vara som alla andra eller?

• luuddee

Medlem
    14 april, 2005 vid 16:50

haha.. mm ungefär.. nämen er session duskussion pågår på först till 7000 tråden och.. typ andra brädsporter nånstans .. hahaha grin.gif

• zoolander

Medlem
    14 april, 2005 vid 18:01

andra brädsporter.. det va ju för att jag behövde hjälp med en snowboard.. vilket jag fick (ovanligt för steffo.. ) vad som är desto mer vanligt är att alla diskussioner spårar ur och handlar inte alls om vad dom borde handla om.. vilket du borde ha märkt eftersom du hänger här ganska mycket..

sen skiljer väl inte du dig så mycket från mig med märkliga inlägg.. men vaffan, jag gilar dina inlägg, roliga över lag. inte så värst vettiga.. men det e ju gött!
    ha det!

• luuddee

Medlem
    14 april, 2005 vid 18:47

haha detsamma .. hmm när komemr du hem till sverige igen?.. typ samtidigt som Hugo o co.. får fan bli kite med alla igen snart..

• zoolander

Medlem
    15 april, 2005 vid 08:06

ja, jag tror det.. hade varit nice med en skanörs session om dom inte bommar igen där!
    jag kommer i mitten på maj mellan 15-18e!
    ses då!

• luuddee

Medlem
    15 april, 2005 vid 13:04

okej.. mm men skanörs hamn är nog ingen större fara.. vi jobbar med överklagan och grejjor. o skanör ser det itne ut som vi förlorar. jepp gytt..

• zoolander

Medlem
    15 april, 2005 vid 16:09

ja men där går ju inte att kör på sommaren då där e ganska mycket folk som hittar på andra grejor, om inte jag e ute och cyklar..
    men där e ju gött som fan annars! önskar fan att jag hade bil här.. idag blåser det kanske stabila 15! dock lite mulet!

• luuddee

Medlem
    15 april, 2005 vid 17:20

jepp.. lite mycket folk där på sommaren.. dock inte de dagar de blåser storm.. menmen.. faen ja tycker alltid det blåser i det däringa landet. köp dej en bil då..

• zoolander

Medlem
    15 april, 2005 vid 17:58

dom kör på fel sida, sen har jag inte riktigt råd.. och här finns inga andra som surfar så det e omöjligt att få skjuts! men, det får man väl ta igen till sommaren!

Sida 17 av 21

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic först till 7000

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.