Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › först till 7000
-
mm han åkte säkert 10 min o meckade 5e linan 45. Tror det var en microskopisk tångbit som orsakade problemet faktiskt.
-
HA HA HA , va fan ska alla med den där förbanade lintraslet till..
-
ja vet inte jag i heller men det är ju bara att se till att hålla draken i luften när det är djupt.
-
hehe ja men då kan men inte göra alla sina feta moves, dom som jag gör när jag e ute p djupt vatten och ingen annan kan se!
-
hmm eller kan jag anmäla oss till simskolan pissmyra så kan vi gå hand i hand och lära oss simma.
-
bara massa mög med den där linan tycker jag.. kan ju va bra ibland men ställer mest till bekymmer.. fan det va inge problem att få upp kite även fast det blåser pung och är stora vågor och djupt bara o simma litta jö..
-
man undrar ju varför både eddie och stellan använder sig av den vanliga vattenstartstekniken när båda har femte lina..
-
jag har kommit på en bättre lösning,
man sätter ut en lyftkran i vattner som har en linna till alla kajtsen så kör vi alla runt runt och om nån tappar kajten så tar lyft nisse och skickar upp den igen. -
ja ja lätt fan ska sitta där i gulnat nätlinne och drika halvliters starköl av billigt märke
-
minst 10% öl annars säger jag upp mig.
Och så vill jag ha friterade calsone med extra ost serverad ii en bearnase soppa .. det är fylle mat det 🙂
Logga in för att svara.