Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Första planingen
-
Första planingen
Publicerad av zalem på 13 augusti, 2009 vid 13:41Som titlen lyder, första planingen idag i habo på ett 180l dansgolv med ett 5,0 segel, helt underbart :D, man bara känner hur farten ökar o ökar o så funderar man: Har jag tid o dra i selen? näää go for it! o så vips så är man uppe o planar 😀 sjukt skönt
zalem svarade 15 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Zalem;566153 wrote:Som titlen lyder, första planingen idag i habo på ett 180l dansgolv med ett 5,0 segel, helt underbart :D, man bara känner hur farten ökar o ökar o så funderar man: Har jag tid o dra i selen? näää go for it! o så vips så är man uppe o planar 😀 sjukt skönt
Grattis! Första planingen e en stor dag:grin: Nu blir de ännu roligare.(Ett litet tips, med ett större segel kommer de gå betydligt lättare:wink: )
-
Stort grattis!
Och vet du? Det blir bara bättre och bättre 🙂
-
Knatte
Gäst13 augusti, 2009 vid 15:06Grattis! Som ovanstående talar säger! Ett större segel ger dig mera fart och tidigare planing :laugh:
-
Grattis säger jag också. Jag kommer fortfarande ihåg min första riktiga planing. Det var ju som en helt ny värld öppnade sig!
Om man var fast i surfträsket innan så var det ju helt kört efter det 🙂
-
Carl R;566187 wrote:Grattis!!! 😀
(Nu är du fast… ;))Du Sa det! Och O så sant!:cool2:
-
Zalem;566153 wrote:Som titlen lyder, första planingen idag i habo på ett 180l dansgolv med ett 5,0 segel, helt underbart :D, man bara känner hur farten ökar o ökar o så funderar man: Har jag tid o dra i selen? näää go for it! o så vips så är man uppe o planar 😀 sjukt skönt
Pråmen har jag hört men dansgolv va nytt för mig, det ska jag börja använda istället. 😀
-
Tackar, biten är o var jag redan, men de ble snäppet bättre/värre nu vilket du vill 😉
Logga in för att svara.