Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Första svensk på gps 2006

• Första svensk på gps 2006

Publicerad av faster på 3 mars, 2006 vid 19:44

Name : Andreas Atte Nystrom
    Sponsor(s) : Surf Companiet
    Home spot : Sweden, Fiskeb䣫, Gothenburg
    Height : 174 cm
    Weight : 78.0 kg

Session info
    Date : Thursday, November 03, 2005
    Spot : Torkelstorp, Sweden
    Board : Tabou Manta 59
    Sail : Gaastra Neutron 6.3
    Fin : Select Lightning EVO 33
    Average speed : 31.48 knots (33.1 31.3 31.2 31.0 30.8)
    Max. GPS (display) : 34.5 knots
    Max. 2 sec. (software) : 34.5 knots
    100 m run : 33.8 knots
    250 m run : 32.3 knots
    500 m run : 31.4 knots
    Nautical mile : 23.0 knots
    1 hour : 13.3 knots
    Distance : 36.7 km
    Windspeed : 20 knots
    Windgusts : 27 knots
    Remarks : Jusses va fort de gick

Knatte svarade 19 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • jester

Medlem
    3 mars, 2006 vid 21:02

Wåt? Har isen redan försvunnit från TT?

Närå. tiden är ju satt i början av november… Men kul att Andreas lyckats få ordning på det tekniska! (han hade inte riktigt koll på GSPar när jag snacka med honom senast…)

• Knatte

Gäst
    3 mars, 2006 vid 21:44
    Jester wrote:

Närå. tiden är ju satt i början av november… Men kul att Andreas lyckats få ordning på det tekniska! (han hade inte riktigt koll på GSPar när jag snacka med honom senast…)

He,he 🙂 Tror han har fått rätt mycket hjälp (all kanske?) utifrån, för att fixa till detta 😉 😉 Men bra speed i alla fall !

• faster

Medlem
    4 mars, 2006 vid 09:16
    Jester wrote:

Sorry, kollade aldrig datumet, ber så mycket om ursäkt. Är det fler som har session liggande i byrålådan???????? För övrigt var det bra tider, hamnar väl på top 10 Sweden?

• jester

Medlem
    4 mars, 2006 vid 09:42

Japp. Tror han hamnar på nionde plats på average-listan. Som sagt en bra speed!

Fi faen va tufft det kommer att bli att hamna på topp 10 under 2006. Kommer nog krävas en average över 35 knop, tror jag.

• Knatte

Gäst
    4 mars, 2006 vid 11:42
    Jester wrote:
    Japp. Tror han hamnar på nionde plats på average-listan. Som sagt en bra speed!

Fi faen va tufft det kommer att bli att hamna på topp 10 under 2006. Kommer nog krävas en average över 35 knop, tror jag.
    Tror inte jag 😀 Eller hoppas inte, kanske är bättre formulering. För jag känner mig tveksam till att jag kommer över 35 knop i år :blush:
    Men man vet aldrig, blåser det bara och man kan segla i år, så varför inte :cool2:
    Har ju varit över 30 knop de sista åren och då har jag knappt vätt ner brädans ens, under dessa år 😡

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Första svensk på gps 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.