Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Första tricket?

Taggad: ,

• skivryttaren

Medlem
    4 mars, 2003 vid 07:11

Självklart uppfattas svårighetsgraden olika.
    Men det är ju typ det som är meningen med den här tråden.
    Att få olika syn på hur lätta/svåra tricken är så att man sen kan utvärdera vad man ska försöka sig på men en rimlig chans att lyckas!!

Själv är jag fruktansvärt duktig på alla trick……som slutar med att man plaskar i vattnet!! 😉

• _d_

Medlem
    4 mars, 2003 vid 14:30

bra tanke! lycka till med plaskandet! wink.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    4 mars, 2003 vid 15:17

precis!
    Man kan då få ett medelvärde…

• gutegustav

Medlem
    24 juni, 2003 vid 15:19

själv tycker jag att hoppen e lättast. helikoptertack e relativt lätt o det kan man öva på när vinden inte e så stark. när jag började surfa gjorde jag tabben att köra långt ut och sen hoppa i så att grejerna låg rätt för en vattenstart och vattenstartade o körde den långa vägen in. Mitt råd är att köra korta bitar o träna på gippar ofta.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Första tricket?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.