Senaste nytt Forums Förstår nu vad vecket på hängselespännet var för..

• Förstår nu vad vecket på hängselespännet var för..

Posted by maglu on 17 oktober, 2003 at 14:05

Var ute idag i riktigt bra vind smile.gif, lite byigt så jag ramlade lite för ofta så det blev ganksa kallt.
    Men sista vändan(tror det var tänkt så redan innan) föll jag hårt, och spännet till hängselen gick upp. Förstår nu varför det var ett insytt veck på bandet. Eftersom selen satt snett i somras, sprättade jag helt sonika bort vecket, vilket idag fick till föjld att kroken lossnade från bandet och sjönk till botten frown.gif. Tungt att ta sig tillbaka utan sele och kraftig krampkänning redan innan denna incident.
    Men det var KUUL ändå!!! Tur jag har en gammal sele för eventuella fler chanser innan isen kommer.

maglu replied 21 years, 2 months ago 2 Members · 2 Replies
  • 2 Replies
  • anonym-anvandare

Member
    17 oktober, 2003 at 14:13

har en gammal krok du kan få köpa för 25kr
    en NeilPryde med rostfri krok.
    Om du är intresserad.
    //NillePryd

• maglu

Member
    17 oktober, 2003 at 14:31

Det är en Gaastra sele jag har, men om din krok passar till ett ca 5cm brett band så borde det väl gå?
    Kanske går att få ner kroket i ett vanligt vadderat brev?
    Så 25 spänn plus lite porto låter ju perfekt (antar du inte är i Övik?)
    hör av dig till mag_lun@hotmail.com

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Förstår nu vad vecket på hängselespännet var för..

You must be logged in to create new discussions.