-
Förstärka monofilm med plastfilm
Hej
Mitt Nitro III börjar småspricka, har sett att några har förstärkings tejp a 60×60 cm på några av vådorna, vet någon var man köper film med bra vidhäftning
mvh bengt
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Förstärka monofilm med plastfilm
Hej
Mitt Nitro III börjar småspricka, har sett att några har förstärkings tejp a 60×60 cm på några av vådorna, vet någon var man köper film med bra vidhäftning
mvh bengt
Bokhandlare har självhäftande plastfilm som man klär in böcker med, bör funka utmärkt.
segeltejp, monofilmstejp eller armerad genomskinlig gaffatejp. klar packtejp funkar med. typ coop , segelmakarn eller surfshopen.
Testade detta för många årsedan…..
Erfarenhet: plastfilmen sprack upp på samma ställe som sprickorna i monofilmen,tillslut flagnade den och lossade i bitar, nu körde jag visseligen även på vintern så det kan ha varit kylan som knäckte plastfilmen.
Testa ”Tesa” tejpen är mitt tips…..
//Glenn
Hej
Jag har hittat en film hos K A Olsson&Gems, Oracle Serie 640 permanent 0,7×1,0 meter för 17:-
Har funkar en vecka, jobbig att ta loss, spänn upp seglet då tejpen ska appliceras
mvh bengt
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Förstärka monofilm med plastfilm
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.