Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fort, vilken sele??? North el Cabrinha:
-
Fort, vilken sele??? North el Cabrinha:
Publicerad av anonym-anvandare på 7 maj, 2004 vid 11:10vilken är bäst:
North-selen (North Kiteboarding Harness Styler ’04, http://www.north-sails.com/index2.asp?sTemplate=/template/main.asp&iMenuID=350&iParentMenuID=237&iLanguageID=1)
eller
Cabrinha Impact Waist -04 (http://www.surfersparadise.nu)
???
Måste beställa idag, please snabb hjälp. Northen ser grym ut eftersom den redan har inbyggt revbensskydd.
/Erik K.
kull svarade 20 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
dra låt om du inte har prövat så spelar det ju ingen roll vad JAG säger. ja kan säga att JAG har åckt på northen den e bra men den åkte upp på mig. Har åckså prövat cabrinhan den satt bättre men skav lite på revbenet på MIG åkte dock båda med en tunn rash kanske funkar bättre med våtdräkt??? tjejns raffset sitter helt fel på mig men funkar kanske på dig?
-
Anonym
Gäst7 maj, 2004 vid 12:03Surfar du i raffset? :-)…. Inga bilder/filmer? 🙂
Jag brukar surfa i lädersusp och cyklop.
-
Jag hade Cabrinha selen utan pad och den var bra och sätter du på pad blir den ännu bättre.
Men jag bytte ändå till den Mörka sidan -04’a med pad, säger så här grym!!!! -
var får man tag i en maui medium m pad såhär en fredagseftermiddag då? måste ju ha nuuuu
-
Ring Ontop windsurfing så kan du få en väldigt fort om du bor i Skåne vill säga annars så får du ju vänta på postgången.
Telefon 040-661 40 17 Mobil 0701-72 16 53 Fax 040-661 40 17 Epost info@ontopsports.com
En av dom absolut bästa selarna men tyvärr är den ganska dyr -
Svar till:
kör maui magics dark rider den e fetast o dyrast iofs..
[/ QUOTE ]
Den regerar i alla förhållanden… fast jag måste säga att padden på nya north ser grym ut oxå, det där lilla bandet som håller fast den är ingen dumm ide !
//Pan
-
shoppade på mig en darkrider till slut och kan bara instämma, grym! har inte ens märkt av den när jag kör vilket borde vara det bästa betyget. gött
-
Ammen sluta gnäll på att darkridern e dyr nu då… vi snackar hundralappar här.
Har ni hittat resten av utrustningen på stranden eller?
Logga in för att svara.