• Fortaleza

Publicerad av graf på 11 oktober, 2005 vid 10:20

Tjänare!
    Då var det bokat!
    åker den 15/12-4/1. vad gäller för storlekar? var hittar jag lättast chysst plattvatten?

finns det någon/några andra som är där samtidigt som eventuellt vill dela bil eller bostad eller som har varit där innan och bara vill dela med sig av massa sköna tipps, hör gärna av er.
    fredrik_bergstrand@hotmail.com
    Boende i Götet. cool.gif cool.gif cool.gif

melker svarade 19 år sedan 8 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • andi_j

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 12:10

vi var där från november till december förra året. Åkte 9m2 hela tiden (70 kg). Jag skulle rekommendera att du bor i Paracuru mycket bättre ställe. Laguner finns det 3st bra mella Combuco och Paracuru, äckel lagunen, tysk lagunen och banan/best lagunen, vet inte om best har byggt upp sitt komplex i Taiba ännu, i sånna fall finns det ännu fler laguner nära Paracuru.

• stebe

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 12:13

Vad kosta det?

När är det som bäst där(vindmässigt)?

• jott

Medlem
    14 oktober, 2005 vid 08:44

Drar ni tillbaka i vinter andi?
    Vi stötte på ett gäng göteborgre där förra året som var sjömän. Var det ni?
    Fridens liljor

• andi_j

Medlem
    14 oktober, 2005 vid 12:49

Svar till:

Drar ni tillbaka i vinter andi?
    Vi stötte på ett gäng göteborgre där förra året som var sjömän. Var det ni?
    Fridens liljor

[/ QUOTE ]
    Tjenare
    Nä det blir ingen resa dit i år.
    Jag är ingen av sjömännen men jag tror också vi stötte på dom, jobbade på någon lyxkryssare i Karibien, är det dom du menar? tre stycken var dom.
    Gillad du Paracuru?

• luuddee

Medlem
    14 oktober, 2005 vid 12:54

jotta.jäver ska ni ner dit i vinter??..

• jott

Medlem
    15 oktober, 2005 vid 14:06

tjajta, jag gillaade paracuru skarpt. Tror sjömännen ska ner i år igen. Ludde: Klart man glider ner och skippar kylan här hemma. E du sugen på vågor och plattvann så e det dit du ska styra kosan. Sen finns där mycket sprit också..

• roland

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 23:48

Nja paracuru e inte so bra. Taiba som lagunen heter e 30% mindre i ar. Man maste ha bil for att ta sig till spoten och 1 rials kostar 3.80 nu fora oret kosta den 2.40 pluss att det e kanske 30% mer polaker ryssar o annan skit har. Bensinen e uppe i nastan 10 kroner litern. Ak till Cabarete inte lika vind sakert men mycket battre. Vind sesongen e ju snart slut. E klart besviken later kanske lite bittert men har blivit av med en av mina kites.

• luuddee

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 21:35

gööttt mmm ja o ffiii.. funderar lite lutar just nu åt cabs o PR. . men funderingar finns på brasil också..

• hbgkitare

Medlem
    18 oktober, 2005 vid 07:11

Svar till:

gööttt mmm ja o ffiii.. funderar lite lutar just nu åt cabs o PR. . men funderingar finns på brasil också..

[/ QUOTE ] Gött om ni kommer till PR, vi är 5 stycken (2 killar, 3 tjejer) som är där, åker den 28/1-06.

• luuddee

Medlem
    18 oktober, 2005 vid 07:40

okej göttt.. då har ni fixat bra boende o allt lagom tii vi kommer haha. hur länge ska ni stanna?..

• hbgkitare

Medlem
    18 oktober, 2005 vid 09:34

2 st stannar 4 veckor, 1 st 5 veckor och 2 st 7 veckor.
    När sticker ni? Vi kan ju skriva här på steffo var vi bor och hur läget är.
    Skall för söka lägga upp en egen resedagbok också med lite goa bilder under tiden vi är där!

• luuddee

Medlem
    18 oktober, 2005 vid 13:57

okej vettefaen när vi sticker ínghet bestämmt än inte destination heller.

• melker

Medlem
    19 oktober, 2005 vid 06:59

Hur är det med Pipa i Brazil??? Har hört att det är bra vågsurf, men funkar kitandet där i Januari???

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.