Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fortaleza / Cumbuco mitten på augusti

• nic

Medlem
    20 maj, 2007 vid 21:20

@hengo 384217 wrote:

…lr kanske man kan sticka ännu längre bort än paracuru?

cumbucu är fullt. åk till vila prea (boka i tid) lr jericocoara eller söder om fortaleza, Sao Miguel do Gostoso.

nic

• roland

Medlem
    21 maj, 2007 vid 14:52

Om ni ska ta hit en Brasillanska se till att hon har pengar o en skriftlig inbjudan med passkopia.

• eddie

Medlem
    21 maj, 2007 vid 17:19

@nic 384394 wrote:

cumbucu är fullt. åk till vila prea (boka i tid) lr jericocoara eller söder om fortaleza, Sao Miguel do Gostoso.

nic

Vad menar du med fullt?
    På vattnet eller?
    Jag kommer att flytta vidare till Jericoacoara efter några dagar i Cumbuco, så är planen.

• nic

Medlem
    21 maj, 2007 vid 22:16

@Eddie 384643 wrote:

Vad menar du med fullt?
    På vattnet eller?
    Jag kommer att flytta vidare till Jericoacoara efter några dagar i Cumbuco, så är planen.

Ja, på vattnet. Lagunen är bäst men knökad å downwindern dit e inte fel heller men mycket chop rakt utanför man både kan ha å mista. Fast gött att gå upp å rakt ut i surfet innan frukost… paracuru var väldigt fint när jag var där men har hört att det var mycket folk där med det senaste.

nic

• andi_j

Medlem
    22 maj, 2007 vid 09:46

Tjenare
    Skulle gjort precis som Hengo sa åk till Paracuru istället för Cumbuco, mycket schysstare stämning, bra vågor och nära till ”best lagunen” i Taiba.

• proddan

Medlem
    22 maj, 2007 vid 14:19
    andi_j;384832 wrote:
    Tjenare
    Skulle gjort precis som Hengo sa åk till Paracuru istället för Cumbuco, mycket schysstare stämning, bra vågor och nära till ”best lagunen” i Taiba.

Har du några bra tips på boende?

• eddie

Medlem
    22 maj, 2007 vid 18:04

Jag fick en snilleblixt:
    Finns det marknad där för beggade kites?
    Jag har en 10a o en 8a över. Man kanske får mer för dem därnere än här?
    Bra eller anus?

• vicky

Medlem
    22 maj, 2007 vid 20:58

Jag och en polare åker ner till fortaleza i Augusti.

Tänkte ta ett instruktörs jobb där.
    Kommer bli smockat schema med fest hela nätterna och upp tidit och åka. :smirk:

Någon som jobbat som instruktör där?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fortaleza / Cumbuco mitten på augusti

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.