Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Fortaleza?

• jott

Medlem
    26 september, 2005 vid 19:55

no idea. Förra året var vindsäsongen försjkuten en månad enligt alla lokals. Och då dog vinden just efter jul. Du får nog mer timmar på vattnet i december. men vågorna blir fina i januari

• svinet

Medlem
    26 september, 2005 vid 21:24

japp låter bra då blir det jul o nyår så tar man med vågbrädan! Nimas problemas! Skall alla bo i paracuru? Inne i stan eller på hotelle?

• honk

Medlem
    27 september, 2005 vid 06:31

Det låter ju som man vill bo i paracuru? Är bil ett måste för att vara där? Finns det några allternativ?

Vilket resebolag skall man gå genom för att komma dit med ok pris?

• svinet

Medlem
    27 september, 2005 vid 06:37

bil e ett måste om man inte bor på hotellet i paracuru och bara vill köra där. Dem kan fixa transport

• pewe

Medlem
    27 september, 2005 vid 06:38

Om vi går ihop ett helt gäng så kan jag kanske fixa ett bra pris på resa, en polare har ett resebolag. Jag funderar på att sticka i mitten på nov.

/Peter

• andi_j

Medlem
    27 september, 2005 vid 07:28

Det är ganska billigt att hyra bil i Paracuru, e ny fyra st så ska ni absolut inte betala mer än tusen spänn i veckan!

• nic

Medlem
    27 september, 2005 vid 07:35

jag å tjejen funderar på att sticka 10e november. http://www.framtidsresor.se säljer direktflyg Landvetter-Fortaleza för 6950kr + flygpl.skatt. för två veckor.

Finns det något billigare? Rätt smidigt med direktflyg me.

nic

• loca

Medlem
    27 september, 2005 vid 12:36

Fick precis bad news från svenskarna nere i Paracuru. Vinden är visst kass detta året, inte i närheten av vad det var förra året..
    Kanske ska börja fundera på att boka om resan… Var?

• jott

Medlem
    27 september, 2005 vid 14:39

förra året hyrde vi ett hus för 1000 spänn i månaden. tusen spänn i veckan är rena rånet. Bo på hostel nån dag sen kolla med locals över ett par caipirinhas så får ni fett med billigt.

• honk

Medlem
    27 september, 2005 vid 15:46

Peter, Nic, skall vi gå ihop och dra samtidigt? Jag hade iofs tänkt stanna längre än två veckor men det vore ball att åka samtidigt..

• nic

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 09:52

Någon som har något tips på nån sjyst possada i paracuru?

nic

• jott

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 10:59

Pousada villa verde är ett schysst ställe med rimliga priser. Väldigt snäll dam som håller stället. Hon fixar allt man vill ha. Ligger 3 min gång från centrum. 80 spänn/natt för dubbelrum tror jag det kostar om man stannar minst en vecka.

• pepa

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 17:24

Jävligt bra ställe. Fick inbrott tre gånger, knäckte två brädor, blev skadad tre gånger och gjorde slut med tjejen en gång…. På en månad.

• pepa

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 17:25

Blåste varje dag dock.

• honk

Medlem
    20 oktober, 2005 vid 11:21

Så vad klagar du för? smile.gif

Peppe, skall du ut och resa något i vinter? Kom till cabarete så kan vi kela….eller ivf ligga sked.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Fortaleza?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.