Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing forts kitebilen!

• curry

Medlem
    26 september, 2006 vid 22:07

daaaaaaaamn nice! ser ut som en av redbulltruckarna..

• henkish

Medlem
    26 september, 2006 vid 22:25
    curry wrote:
    daaaaaaaamn nice! ser ut som en av redbulltruckarna..

Hej-faktum är att det är där jag fick en liten idé-de hyrde hos mig förra året..

• sourra

Medlem
    26 september, 2006 vid 22:38

Läskigt hård kärra (Volvo Sugga?)!!! Säg mig… den där farkosten drar inte mycket mer soppa än en Hybrid-Prius va?

• henkish

Medlem
    26 september, 2006 vid 22:44
    sourra wrote:
    Läskigt hård kärra (Volvo Sugga?)!!! Säg mig… den där farkosten drar inte mycket mer soppa än en Hybrid-Prius va?

Den är högst miljövänlig-tror att den går på kamelpiss..och saltvatten-mao en perfekt kitebil, om inte annat så går den ju jaga ornitologer med.

• henkish

Medlem
    26 september, 2006 vid 22:59

Lite mer info för de nyfikna-Jag ska ha den som kaitbil-göra iordning den inför besiktning-har en liten idé att lacka upp den-typ redbull etc, men är intresserad av att ex en kaittillverkare sponsrar detta mot att de får skylta upp bilen, lite spons med drakar till mig-sedemera kan vi göra ett kontrakt där vi bestämmer att bilen skall medverka vid ett antal tillfällen per år Tävlingar ,visningsdagar etc, precis lite tänk som rebull har (se bilden ovanför) Någon som vet? Någon som är intresserad? kan även nämna att bilen är med på ett mittuppslag i senaste 4 wheel drive(tidningen-sept numret). fler reportage lär följa, massa exponering utlovas, dessutom kan nämnas att bilen kommer synas runt halland med huvudsak i Halmstad samt alla secret och kända spot inom en 20 mils radie!

regnr med max 7 st bokstäver, ingår dessutom ex cahbrina, såtillvida det e ledigt.

=0)

Mvh Henke stänk.
    070-32 46 555

• hugeo

Medlem
    26 september, 2006 vid 23:37

Ehrtsens

• tobas

Medlem
    26 september, 2006 vid 23:51

Plvenom

• marcel_101

Medlem
    26 september, 2006 vid 23:56

om nån ger mig kiter gratis kan jag tatuera in kitemärket i pannan =)

förövrigt nice ide du har där riddarsporre

• jonaish

Medlem
    27 september, 2006 vid 06:08
    Riddarsporre wrote:
    regnr med max 7 st bokstäver.

Mvh Henke stänk.
    070-32 46 555

du ska ha ”jonaish”

• henkish

Medlem
    27 september, 2006 vid 06:11
    jonaish wrote:
    Riddarsporre wrote:
    regnr med max 7 st bokstäver.

Mvh Henke stänk.
    070-32 46 555

du ska ha ”jonaish”

asg fler förslag mottages tacksamt =0)

• jonaish

Medlem
    27 september, 2006 vid 07:47

Henkish då ??

• sourra

Medlem
    27 september, 2006 vid 07:59
    Riddarsporre wrote:
    regnr med max 7 st bokstäver, ingår dessutom ex cahbrina, såtillvida det e ledigt.

Är det inte 8 bokstäver i ”Cahbrina”? Oavsett vilket är jag grön av avund – vilken bil! Jag sitter här och ser ut som hulken, fast lönnfet.

• jonaish

Medlem
    27 september, 2006 vid 08:04
    sourra wrote:
    Riddarsporre wrote:

Är det inte 8 bokstäver i ”Cahbrina”? Oavsett vilket är jag grön av avund – vilken bil! Jag sitter här och ser ut som hulken, fast lönnfet.

Vill bara va snäll å hjälpa dom nya här på konfen, det stavas ”Cabrinha”..

Ändra ditt inlägg snabbt! Så raderar jag mitt sen så kommer inte Gh0st å säger att du skriver på ”fjortis-språk” 😉

• sourra

Medlem
    27 september, 2006 vid 08:11

Tänk om Riddarsporre menade att det skulle stå Cahbrina och inte Cabrinha?

• jonaish

Medlem
    27 september, 2006 vid 08:13
    sourra wrote:
    Tänk om Riddarsporre menade att det skulle stå Cahbrina och inte Cabrinha?

ja du.. bra fråga.. Men han tycks ju köra Cabrinha Crossbow så de ska nog va Cabrinha iaf.. lr ?!?

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing forts kitebilen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.