Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fortuna idag tisdag!
-
Får jag den i nästa vecka så är det lugnt. Annars fär jag väl låna. Det känns som om det blåst lite mycket på sistone ändå. Tänkte hålla mig mellan 5,5 och 9 m/s. Jag lär väl få anledning att höra av mig när det blir dags att ge sig ner till Fortuna.
-
Hbgkitare;478127 wrote:Hej Annasofia!
Är du tjejen som var nere i Fortuna i tisdags?
Kul att det blir lite fler tjejer här i Hbg som kitar, tror det bara är Carro och Tomas tjej som kitar här.
Vi försöker skriva här på Steffo vart vi kör någonstans som du märkt så det är bara att hojta till om du vill med ut även om vi åker iväg någon annanstans än i Hbg. Ibland sticker vi upp till Lagan (Mynningen), perfekt för nybörjare och kanske det bästa stället av alla är Lundåkra och JP nere i Landskrona.Ses på vattnet!
//Marcus (han den blonde)Yes, det var jag som mestadels låg och plaskade i vattnet….Var första gången jag var ute och körde själv så det tar väl ett tag till innan jag fått koll på det hela:smile: Som tur är är jag ledig hela sommaren så det är bara att hoppas på massor med vind!!
Hänger gärna på så fort nån ska ut!! -
@Hbgkitare 477824 wrote:
Kommer ihåg för 2 år sedan då jag beställde från LaSurf. Tröttnade på att vänta, fick mina pengar tillbaka och gick och köpte mig ett annat märke. Anders har lite otur när det gäller sina beställningar, känns som om Sverige inte prioriteras när det gäller att skicka drakar hit! Tycker det är synd med tanke på att Anders håller världsklass när det gäller kundomsorg, hade leveranserna funkat snabbare hade jag nog också varit en Slingshottare!
Det är baksidan av att alla prylar tillverkas i kinesien.
Logga in för att svara.