Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fortuna kl13.30

• larssa

Medlem
    26 januari, 2008 vid 17:34

kom du ut och körde?
    klarna ju upp fint på em

• eagletech19

Medlem
    26 januari, 2008 vid 17:49

Tjenare

Riggade upp min 7 Cabrinha Revolver vågkite . Goda vänner kom för att windsurfa och att fota lite, men det var för starka vindbyar så jag var tvungen att sätta mig på kiten och hålla i brädan så den inte skulle blåsa iväg när dom värsta byarna kom. Fy fa… vad det blåste:cool2:

Men solen kom ca 30 min och då var man bra sugen men eftersom det var västlig vind och över 16-20 m/s i normal vind och vad det var i byarna kollade jag inte eftersom jag höll i prylarna:wink:

Ha en trevlig helg.
    Mvh/Roger

La däremot upp lite nya bilder från förra helgen på http://www.kiteaddicts.net som Marcel och Anders tagit

• eagletech19

Medlem
    27 januari, 2008 vid 07:46

Tjenare

Jag åker ner ca 11.30 idag och hoppas vinden håller i sig:cool2:

Mvh/Roger

• larssa

Medlem
    27 januari, 2008 vid 12:30

@eagletech19 441046 wrote:

Tjenare
    Men solen kom ca 30 min och då var man bra sugen men eftersom det var västlig vind och över 16-20 m/s i normal vind och vad det var i byarna kollade jag inte eftersom jag höll i prylarna:wink:
    [/url] som Marcel och Anders tagit

Det gjorde du nog rätt i 😉

• eagletech19

Medlem
    27 januari, 2008 vid 13:48

Fantastisk dag 🙂

Bra tryck i 7 och 9 kitarna, strålande sol och 7+

Vi höres /Roger

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA