Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fortuna klockan 1800?

• Fortuna klockan 1800?

Publicerad av fredster på 10 juni, 2008 vid 12:40

Hola, nån som skall ut efter jobb te kitebeachen? Blir min första för i år, join me for the fun;)

Så who is gonna be there? :laugh:

larssa svarade 16 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • hbgkitare

Medlem
    10 juni, 2008 vid 13:08

I am going to be there kl 16.00, tror att Roger också är där!
    Vet inte om vi är på Kitebeachen eller Fortuna, du får kolla det när du kommer ner!

• hbgkitare

Medlem
    10 juni, 2008 vid 13:36

Fick reda av Roger att vi är i Fortuna ikväll och kör!

• hbgkitare

Medlem
    11 juni, 2008 vid 08:20

Du kom ju aldrig!
    I går körde vi med 9:or och 7:or och äntligen fick jag kört med min vågbräda S-Quad, grymt härligt!
    Vi är där ikväll också om det inte regnar, ser ut att blåsa samma som igår!

• henric

Medlem
    11 juni, 2008 vid 08:45

Hej!
    Hur funkar Fortuna för en helt novis? Brukar där vara folk så att man kan få hjälp och framförallt, är där plats?=)

• eagletech19

Medlem
    11 juni, 2008 vid 08:51

@Hbgkitare 474117 wrote:

Du kom ju aldrig!
    I går körde vi med 9:or och 7:or och äntligen fick jag kört med min vågbräda S-Quad, grymt härligt!
    Vi är där ikväll också om det inte regnar, ser ut att blåsa samma som igår!

Tjenare
    Var nere nu och kollade läget i Fortuna.
    Ser riktigt fint ut vid revet:grin:

Kommer vid 15-16

//Roger

Lite bilder från igår

• eagletech19

Medlem
    11 juni, 2008 vid 08:55

@Henric 474126 wrote:

Hej!
    Hur funkar Fortuna för en helt novis? Brukar där vara folk så att man kan få hjälp och framförallt, är där plats?=)

Tjenare

Vi kommer alltid att hjälpa dig och du är välkommen att köra i Fortuna när det inte finns folk på stranden annars kör vi 1500 meter norrut på Helsingborgs kitebeach, så vi inte stör dom badande.
    Kom gärna ner och snacka med oss så hjälper vi dig.

Mvh/Roger

• henric

Medlem
    11 juni, 2008 vid 09:01

Låter skitbra. Ska gå kurs på söndag om vädret tillåter. Har provat på innan och hoppas jag e ”hooked” nu=).
    Just nu handlar det mest om att ligga på så att jag får mina grejor någon gång. Tråkigt att sitta i våtdräkt och sele bara=).
    Jag tittar kanske ner om jag hinner innan jobbet och säger hej.

• larssa

Medlem
    11 juni, 2008 vid 11:05

Tejare Roger!
    Var nere innan du kom igår och körde några timmar. Riktigt fina småvågor utanför kiosken vid Örbyängar, men det visste du nog redan. Var en kanonfin dag 😀
    Cya!

• hbgkitare

Medlem
    11 juni, 2008 vid 14:41

Tror att det var lite, lite finare vågor strax söder ut om Fortuna, fast det visste du väl redan Larssa!
    Kommer ner ikväll vid 17.30 och kör lite!

• vogon-jeltz

Medlem
    11 juni, 2008 vid 15:51

kul för er ju sitter hemma med tvätten… : (

• hbgkitare

Medlem
    12 juni, 2008 vid 07:09

Det var gött igår också med 9:an, fast det var goare i förrgår. Lite byigt i vinden men gött när det väl brallade i, all tid på vattnet är qualitytime!
    Hinner inte idag men på fredag, lördag och söndag är jag på.
    Förresten så fyller jag 21 eller 25 på lördag och mottager gärna stora paket då!

• fredster

Medlem
    12 juni, 2008 vid 07:46

… sorry men jag drog till Mölle och surfa! Kör en 14 så jag tror det var lite för blåsigt för mig men nu verkar det ha lugnat sig lite;) Drar ut efter jobb idag och kollar läget… syns till helgen kanske och grattis!

• hbgkitare

Medlem
    12 juni, 2008 vid 08:56

Ja det gör vi kanske! Ser ut till att blåsa mindre idag och kanske slipper ni regnet till och med.

• vogon-jeltz

Medlem
    12 juni, 2008 vid 13:24

@Hbgkitare 474422 wrote:

Det var gött igår också med 9:an, fast det var goare i förrgår. Lite byigt i vinden men gött när det väl brallade i, all tid på vattnet är qualitytime!
    Hinner inte idag men på fredag, lördag och söndag är jag på.
    Förresten så fyller jag 21 eller 25 på lördag och mottager gärna stora paket då!

HAHA 25 mig lurar du inte din gamlesmurf 🙂
    Surfs up om det blir vind dessa dagar…

• selle

Medlem
    12 juni, 2008 vid 13:42

Fan, jag har tappat all kitepepp nu när jag inte har någon bräda. Tokångest såfort det blåser.:mad2:

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fortuna klockan 1800?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.