• hbgkitare

Medlem
    23 juni, 2008 vid 12:42

Va fan, snacka om tankeverksamhet!
    Jag skrev precis ett inlägg om Fortuna!

• henric

Medlem
    23 juni, 2008 vid 12:55

Just nu är det kanonkul att sitta och vänta på sina grejor som förmodligen ligger i en container på havet någonstans.=(

• vogon-jeltz

Medlem
    23 juni, 2008 vid 13:14

läste om något container fartyg som kapsejsade . Kommer inte ihåg vilken nyhets sida det va men det va bilder med massa containrar i vattnet brinnandes och på väg att sjunka med en LA surf logga på 🙂

• henric

Medlem
    23 juni, 2008 vid 13:56

Hahahahahaha Jag som hade hoppats kunna påverka det lite iaf då jag jobbar i Hbg Hamn. Sopsäckar och cykelslang kanske är lösningen. Ha en bra kväll därute.

• vogon-jeltz

Medlem
    23 juni, 2008 vid 17:42

Ganska byigt värre stundtals överiggad med en 7:a fast det va riktigt fina vågor

• hbgkitare

Medlem
    24 juni, 2008 vid 07:03

Ja, inte så kul med 9:an heller så du missade inget!

• larssa

Medlem
    24 juni, 2008 vid 07:44

Nån som skall ut i em?

• yeeah

Medlem
    24 juni, 2008 vid 08:08

funderar på JP , va helt ok igår byigt som fan stundtals men trevligt med lite vågor.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.