Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fortuna Tors kl 1300
-
Fortuna Tors kl 1300
Publicerad av dansson på 23 mars, 2011 vid 12:11Ska till fortuna imorgon runt kl 13…kom ditt så blir vi fler 🙂
eagletech19 svarade 14 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
ser ut att blåsa lite för mycket för min 12a 🙁 men jag kommer dit ändå, man kan ju alltid hoppas att det hamnar på 10ms, annars så kan jag ställa upp som kite launcher 🙂
-
Tjenare.
Kitar söder om Råå hamn från kl 11.00 om ni blir själva.Ha en bra dag :cool2:
//Roger
-
Blir tyvärr lite senare eftersom min firmabil e ute och har inte kommit tillbaka.
-
Är här nu och där e en snubbe ute och rippar 🙂 min kite känns för stor idag så det blir o sitta i bilen o titta på istället 🙁
-
Blev bara 30 min innan jag fick sticka igen. Men vilka underbart goa minuter. 😉
-
Jag hann inte idag. Hade för mycket sånt som man inte vill göra =(
-
eagletech19;650308 wrote:Blev bara 30 min innan jag fick sticka igen. Men vilka underbart goa minuter. 😉
Har du fått dina nya kites Roger? Vad tycker du nu i så fall?
-
Tog en bild när jag va på Fortuna beach idag och sura över att jag inte har en mindre kite.
[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=57377&stc=1&d=1300980937[/IMG] -
fy fan vad sugen man e nu!! vädret såg helt underbart ut idag och fin vind!
tyvärr har jag problem med knät, väntar på tid till ortopeden, så får hålla mig ett tag till. -
Hbgkitare;650318 wrote:Har du fått dina nya kites Roger? Vad tycker du nu i så fall?
Tjenare min vän 🙂
Jag kitade med Mårtens Ozone C4 i Fortuna 1,5 tim igår, och idag 30 min vid Råå hamn. Så ännu har jag inte full insikt men det känns bra och ska bli gött att få mina prylar snart så jag inte bara står med en 9a. Blåste 10-18 m/s idag så något byigt men häftigt när man flyger då man får flera lyft i hoppen:grin:
Syns snart på havet
//Roger -
TobbeKite;650326 wrote:fy fan vad sugen man e nu!! vädret såg helt underbart ut idag och fin vind!
tyvärr har jag problem med knät, väntar på tid till ortopeden, så får hålla mig ett tag till.Krya på dig min vän 🙂
Logga in för att svara.