Senaste nytt Forums Övriga Off Topic forumfråga

• forumfråga

Publicerad av alex_ på 11 oktober, 2005 vid 14:14

olika “rang” på forumet såsom stranger etc, vilka är “nivåerna” när man går upp?

mrmille svarade 19 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • ian

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 14:18

kolla i faqen

• alex_

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 14:21

hahaha det var det roligaste, en steffoholic är väl det alla siktar på? wink.gif

• dr-masse

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 14:33

Det är skönt att slippa tänka på det där.

Detta är väl typ enda stället i världen där jag blivit särbehandlad på ett skönt sätt. Lite kul är det. Rättså oroväckande också, ah!

• alex_

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 15:23

Svar till:

Det är skönt att slippa tänka på det där.

Detta är väl typ enda stället i världen där jag blivit särbehandlad på ett skönt sätt. Lite kul är det. Rättså oroväckande också, ah!

[/ QUOTE ]
    ja om någon nånsin lyckas uppnå steffoholic blir man lite skrämd, då borde timmarna framför datorn överskrida timmarna på vattnet crazy.gif

• dr-masse

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 17:16

Timmarna framför datorn överskrider timmarna på vattnet med breeeeeeeeeeeeed marginal för min del. Men det är kul att kunna surfa mentalt här på konfen, bättre än inget… 🙂

• styret

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 19:13

ojojoj. kom tillbaka när du är i min kaliber… fan skrämmande. men får ursäkta mej med att jag har en jävla massa timmar på vattnet också.

• mrmille

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 19:25

Svar till:

ja om någon nånsin lyckas uppnå steffoholic blir man lite skrämd, då borde timmarna framför datorn överskrida timmarna på vattnet crazy.gif

[/ QUOTE ]

dä finns ett par stycken steffoholics på kitekonfen iaf =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic forumfråga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.