Senaste nytt Forums Förvara grejer på vintern…….

• Förvara grejer på vintern…….

Publicerad av mjunken på 20 oktober, 2003 vid 20:40

Jag funderar på hur surfprylar klarar kyla just nu ligger mina prylar i ett garage utan värme. Det blir aldrig mer än några minus grader för det är isolerat men ingen värme indragen. Till frågan kan prylarna ligga där över vintern eller måste jag ha dom inne i lägenheten???

/Micke

calle_b svarade 21 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • kahn

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 20:59

Ne du kan ha det där, det är inge problem, så längde d inte e nåra minusgrader bara. Borde inte vara nå större problem om det e minus heller, så längde det inte e fuktigt…. Eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 08:11

Ska inte vara ngt större problem.
    /ante

• kalabra

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 09:05

Har haft mina i kallförråd över vintern i 8 säsonger, inga problem.
    Smörj board bag dragkedjan med silikon spray före uppehållet så kan du surfa till våren igen….

• fla

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 09:36

Har haft min bräda och 10 andras brädor i ett träskjul de senaste 5 åren utan nagra problem. Dvs -20 grader forra
    vintern ett par dagar, och hela vintrarna ar det ju -5 -10 grader mest hela dagarna iaf ett par veckor.

Har inte hort fran nagon som haft grejorna dar haft nagra problem under dessa 5 år!

crazy.gif

• calle_b

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 09:52

Brädan ”stored upright” mot väggen bakom en krukväxt i lyan,
    seglet hängandes uppe i taket…. Snyggt o varmt!
    Funtade ett tag på att lägga brädan under kudden för att
    drömma om lite surf…….. men det fick räcka med att suga lite
    på en våtsko, så kom flashenbacksens farande wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA