• Förvaring?

Publicerad av richardl på 11 september, 2009 vid 10:41

Hur förvarar ni era saker? Då jag kommer ha svårt att ha allt inne i mitt boende och då jag alltid förut har haft all min utrustning inomhus funderar jag på om det tar skada av att ligga ute på en ”balkong” nu under hösten innan jag kör det till vinterförvaringen? Så klart skall det skyddas från solen men resten?

pjoter svarade 15 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • nn4an_mike

Medlem
    11 september, 2009 vid 13:05

Köp fyra stycken lika stora byråer på nåt överskottsställe, Placera dem i sovrummet och ställ sängen ovanpå byråerna så får du ett fint förvaringsutrymme under sängen där du kan ha alla grejjerna.

• sourra

Medlem
    11 september, 2009 vid 13:26

Våtdräkter kan bli försprödade av förvaring i kyla och gummiventilerna på kitarna sägs också lida av samma svaghet så de grejerna kan du ju åtminstone försöka hålla i plusgrader. Mikes idé är strålande. Annan tanke: Vinterförvaring? Det är inte helt otänkbart att även denna vinter blir surfbar så packa inte undan grejerna för grundligt =) Eller bor du långt norrut? I så fall är det ju bara att byta bräda och börja skotta kickers.

• peter_nilsson

Medlem
    11 september, 2009 vid 13:30

Vinter förvaring??????????

• yann

Medlem
    11 september, 2009 vid 14:12
    peter_nilsson;575092 wrote:
    Vinter förvaring??????????

Nejnejnej, vinterförvaring heter det. På svenska skriver vi ihop alla ord som sätts samman. På engelska gör man det inte. Ser det knasigt ut på svenska går det bra att sätta ett bindestreck mellan orden.

Bus enkelt! 🙂

• pjoter

Medlem
    11 september, 2009 vid 14:40
    NN4AN_Mike;575082 wrote:
    Köp fyra stycken lika stora byråer på nåt överskottsställe, Placera dem i sovrummet och ställ sängen ovanpå byråerna så får du ett fint förvaringsutrymme under sängen där du kan ha alla grejjerna.

Som vanligt glider du in med den smartaste lösningen! Du är helt klart steffos bästa och roligaste problemlösare! 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.