Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › förvaring av bräda i Stockhom
-
förvaring av bräda i Stockhom
Publicerad av peter-e på 3 oktober, 2001 vid 06:28Har flyttat till en ny lägenhet där brädan inte går att få in i källarförådet, det finns inget cykelrum att ha den i och jag får inte ha den i lägenheten för min fickvän. Finns det något smart ställe att förvara brädan på när man bor trångt i Stockholm (ja, jag vet att det inte är den optimala surfstaden)Finns det några klubbar som håller med förvaring ? Vad gör man ?
Peter
art-peak svarade 23 år sedan 7 Medlemmar · 30 Svar -
30 Svar
-
Gör slut och fria till Hanna så slipper du detta problem.
-
Nåt jag inte förstår är varför alla som flyttar från övriga delar av landet till stockholm så otroligt benhårt måste bo innanför tullarna, det spelar ingen roll hur trångt man måste bo eller hur många i samma lägenhet, bara det är innanför tullarna, konstigt vad är det som drar? Jovisst är det säkerligen trevligt och helt inne att sätta sig på kvarterskrogen i hörnan och ta några bira, men det finns väl andra värden, jag menar att svepa öl varje dag är det meningsfullt, gör det i några år och hur bra går det sen?
MVH St: Erik
-
Det är synd att uppblåsbara brädor inte finns än för er som bor trångt.
Du få väl hyra en box ihop med en kompis tex. -
Antingen hör du av dig till några av sthlm:s klubbar tex TWC (Tyresö) om du vill vara med i en klubb på södra sidan om stan eller med JBSS (Järfälla) på NV sidan om stan eller så hyr du ett förråd på något av dom Shureguard ställen som finns bla i Hammarbyhamnen på söder eller vid Mio Möbler i Haninge (på väg till Torö 🙂 ) eller på något annat ställe där dom hyr ut förråd. Kostar inte skjortan då man kan ställa sylarna upp och man i dom flesta fall pröjsar för Kvm-priset.
Lycka till och välkommen till Sthlm
/Krille -
Äntligen ett vettigt svar. Hade hopats på att det skulle finnas någon klubb med förvaringsmöljighter. Känner du till någon mer än Tyresö väster om stan ? Finns det inte en på andra sidan Erstaviken ? Har de några hemsidor etc.
Är viserligen stockholmare (bara flyttat till lite större) men tack för välkomnandet ändå. -
tänk om hanna är en kille…….som gillar killar =()
no
-
http://www.twc.nu och hem1.passagen.se/jbss är länkarna och båda klubbarna har såvitt jag vet möjlighet till förvaring av sylar i shyssta containers.
När det gäller Erstan så vet jag inget, ngn annan som vet kanske?
/Krille -
hmmm…upplåsbart bräde, mast och bom….tja…? kul om det skulle funka
-
Har jag ingen åsikt om, men Peter signade den första post’en…
Logga in för att svara.