Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › förvaring av bräda i Stockhom
-
Peter- Erstaviksbadet har förvaringsmöjligheter, dock lite långt att åka med saltsjöbanan och gå från tåget. Hyra kostar (tror jag) 400 per år. På Lidingö, om den klubben överhuvudtaget fungerar än så står 10 pers i kö för att hyra plats. Eller prata med båtklubbar om förvaring. Får du väl sitta båtvakt nån natt i värsta fall.
Annars kan man hänga upp brädan på väggen, ganska snyggt, eller köp en gammal Volvo i gula tidningen för ett par 1000- lappar. I ofs inte så inbrottssäkert.
Hälsningar Hanna,
Vi ses på vattnet. -
Snälla, håll inte på så här. Tro det eller ej så sårar det.
-
Jag har övervägt det där med bilen men det blir nog rätt jobbigt att ständigt åka omkring med en bräda i bilen (alt. montera den på taket varje gång man ska ut och åka)
En mindre vågsurfbräda hade jag nog kunna haft på väggen men inte min fula windsurgingbräda på 2.80.Skall höra med Erstaviken och Tyresö.
hadebra
peter
-
Nejdå det är inte jobbigt att lasta på och i bilen, tar 5 min max om man har rätt grejer. Bättre än att behöva ta sig utan bil till avlägsna ställen.
Lycka till!
Hanna -
Känns väldigt naivt att tro att någon skulle vilja bo i stan för att svepa öl varje dag, det kan man ju göra var man än bor 🙂
-
=/ okai . . .
inte jätte ledsen hoppas jag..;)hejbabberibba
n.
no
-
visst finns ölen på flera ställen, men INTE damerna…
no
-
Bor man högst upp i en smal trappuppgång med 2 brädor och 4 segel och diverse tillbehör är det skitjobbigt att lasta bilen, men det är klart värt mödan =)
-
Okej då …Hejbaberibba ….kommer faktisk ihåg den hitten 60- tal. var det.
-
gör som jag, slå ett hål i brädan och hävda att den måste vara i lägenheten för att torka ordentligt. Dessutom måste du skruva upp värmen, så får du det varmt å skönt i vinter…
Det blir rätt snyggt om man ställer den diagonalt längs väggen upp mot taket. Lite prydnad sådär./O.
-
Med i vad? Jag ser inte detta som en lek som går ut på att nedvärdera andra utan som en sport som kallas vindsurf. Att nedvärdera andra måste vara höjden av omogenhet.
Ser ut som bajsmellantårna har återvänt till konfen.
-
Kolla in:
http://www.shurgard.se/swe/index.htmDyrt och stänger kl 22 men har man inget annat val så.
Art Peak
Logga in för att svara.