Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Förvaring av våt dräkt…
-
Tillhör också dem som tycker att särskrivning kan vara hysteriskt roligt:
http://skrivihop.nu/exempel/bilder/spolarvatten.gif
-
Fan grabbar ….give me a break! Hehe….. Antar att åren “over there” har satt sina spår.
-
@Royn 366107 wrote:
Fan
grabbar
….give me a break! Hehe….. Antar att åren “over there” har satt sina spår.
jaa e inte grabb:wink:
-
Fast frågan om hur man förvarar sin våta dräkt (våta våtdräkt) är iofs inte helt ointressant för dem som seglar mycket.
-
@Royn 366107 wrote:
Fan grabbar ….give me a break! Hehe….. Antar att åren “over there” har satt sina spår.
Tolka inte det som riktat till dig! Klart man skriver fel ibland!
Tyckte bara att det vara roliga länkar när ämnet var på tal.
Peace
-
Johan!!
Gäst20 februari, 2007 vid 23:04Tycker våtdräckter verkar vara jäkligt tåliga mot fuktig förvaring. Själv förvarade jag av misstag min plaskblöta våtdräckt i en ihopknuten plastpåsen hela förra vintern.
Dräkten stank skit och blev liksom helt slapp i neoprenet. Men hållfastigheten och värmen verkade vara ungefär densamma.
-
@wind-lover 366120 wrote:
hahahavilkenrolighumornågnsomharflert.ex??:D:D:D:D
Jo då! Här finns jätte många tok roliga sär skrivningar
http://www.avigsidan.com/avigsidan/avigt008.html
Skit kul!
😉
JohanC
-
Sorry Royn om jag sabbade din tråd här, hrmm…. 🙂 Särskrivningar är fasen roliga, i alla fall när man ser dem i efterhand.
Var köper man uppblåsbara galgar nu för tiden? Jag får åttiotalsvibbar av dessa, har inte sett dem på en evighet nu. /D
-
Kan man inte rulla ihop den?
På så sätt borde man väl undvika veck och sprickor i axlar?sen vet jag inte hur det är att förvara den en längre tid, det kan ju finnas kvar fukt som senare skapar illalukt.
Får se hur det blir när jag packar upp den när det är dags att köra igen…:D
// Petter
-
@JohanC 366156 wrote:
Jo då! Här finns jätte många tok roliga sär skrivningar
http://www.avigsidan.com/avigsidan/avigt008.html
Skit kul!
😉
JohanC
hahahahaha så himla roligt! 😉
-rök fritt
-förväntans fulla damer
-vårt pris
-matt rea
-röd tung file -
Min våtdräkt har jag först torkat och sen vikt tvådubbelt ut och in och sen laggt in den i ett värmerum på en hylla…
-
@wind-lover 366193 wrote:
-vårt pris
Just denna var faktiskt rätt! Vårtpris hade varit roligare, men knappast det de menade.
Jag undrade först vad felet var, men det står “Kul glass” under.
-
@fredrik.ygge 366196 wrote:
Just denna var faktiskt rätt! Vårtpris hade varit roligare, men knappast det de menade.
Jag undrade först vad felet var, men det står “Kul glass” under.
tänkte inte så långt 😉
men både vårt pris och kul glass ser roligt ut om man tänker i sär skrivning
-
Jag kanske någon gång också skulle ägna ämnet för tråden en sekund:
Jag sköljer alltid dräkten i sötvatten och hänger på bred galge. Denna säsong gav min dräkt från 1987 upp (som höst-/vinterdräkt – kommer att fortsätta använda den som sommardräkt). Har alltså inte märkt att den skulle slitas av galge.
Logga in för att svara.