Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Foto på Ribban 11 November
-
Foto på Ribban 11 November
Publicerad av thorbjorn på 7 november, 2007 vid 16:18Ett foto finns på http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=12&Page=3&WindDir=0&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=178
thorbjorn svarade 17 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Nice, det är ju jag 🙂 btw är det inte 7november idag? ^^
OBS! NV och launcha bakom kallis har vi nu lärt oss är inget som rekomenderas
Va ju lite byigt ibland, men god stämmning iaf 😉
Hur va det i habo idag? någon som körde där?Hur gick det med dig som body slide’a, kläder och kropp höll?
/Calle
-
@Call3 427156 wrote:
Nice, det är ju jag 🙂 btw är det inte 7november idag? ^^
OBS! NV och launcha bakom kallis har vi nu lärt oss är inget som rekomenderas
Va ju lite byigt ibland, men god stämmning iaf 😉
Hur va det i habo idag? någon som körde där?Hur gick det med dig som body slide’a, kläder och kropp höll?
/Calle
habo: stark vind och sjukt byigt. grönis som jag är iddes jag inte ens pumpa upp utan fick agera kitebitch.
-
Vet ni vem som tagit bilden och om det finns fler uppe någonstans?
Skulle vara skoj att se en bild på oss vindsurfare som också var ute. -
habo va svingött ju. helt platt och jämn å fin vind, inget att klaga på alls!
-
vi va där precis innan solnedgången iaf, ryckte riktigt mycke…
-
Här kommer fler bilder med windsurfare. Hmm det skall vara den 7 november, kollar bara om ni är vakna:laugh:
-
Kanske lite för mycket begärt.. men skulle jag kunna få de två senaste bilderna i högupplösta versioner? Det hade varit jätteschysst!
-
Nice med fler bilder.. :laugh: Hade du velat dumpa dem på min mail? carl.laurin@gmail.com finns ingen begrännsning så det går bra med ett mail om du orkar 🙂
Quote:vi va där precis innan solnedgången iaf, ryckte riktigt mycke…Habo brukar va bra så länge det inte går upp för mycket mot N, skulle väl vrida upp sig mer mot N mot kvällningen.
Får bli habo nästa gång.. saknade plattvattnet!
-
@grrrävmaskinisten 427160 wrote:
habo: stark vind och sjukt byigt. grönis som jag är iddes jag inte ens pumpa upp utan fick agera kitebitch.
hehe ja de va fan rätt bra tryck:smirk:
-
Det var ju garanterat för mycket för min 12a… nu när jag står utan 9a börjar de safta i.. Finns det nån som säljer en nia hör på steffo??
-
Jag tackar för launching även om det brallade på FÖR mycket idag
Ribban i morgon el.fredag?? -
Tyvärr så blev inte bilderna sparade på min hårddisk så jag har bara de lågupplösta bilderna som jag publiserade. Tänkte inte att på att någon kanske ville ha dom. Jag skall bättra mig nästa gång som jag fotar er:laugh:
Ha det gott i blåsten:cool2:
Logga in för att svara.