Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Foto-session i Åsa eller Varberg

• Foto-session i Åsa eller Varberg

Publicerad av surfineurope på 13 december, 2004 vid 18:18

WindsurfinEurope bjuder in alla köldtåliga surfare till en foto-session nu på onsdag eftermiddag (15/12), med reservdag fredag (17/12). Aloha Photo står för fotandet och surfineurope står för blåbärssoppan. Vi är främst ute efter vågridningsbilder och kör där förhållandena är bäst så exakt plats meddelas här på onsdag förmiddag.

Missa inte din chans att hamna på förstasidan i Sveriges nya vindsurfingtidning!

surfslusken svarade 19 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • jox

Medlem
    13 december, 2004 vid 20:03

Låter väl inte helt fel för er som hänger på västkusten?! Ut och rocka grabbar!!! Själv ska jag sitta och frysa i Möööölnbo frown.gif

• lars_k

Medlem
    13 december, 2004 vid 20:10

Hade man inte tvingats jobba så… tongue.gif

Hoppas att lördagsprognosen håller iaf…

• herodude

Medlem
    13 december, 2004 vid 20:24

fan ni ska inte lipa har inte varit i sen i början av november, suger verkligen gorilla.. är sååååå grymmt sugen nu.. :S

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    13 december, 2004 vid 20:43

Jag e ingen jävel på vågridning, men man kanske kunde leverea ett hopp eller 2..inte kört vågor med tassen sen jag tog av gipset, men oavsett om det blir en vågridning eller ett hopp..får man möjlighet att få en kopia på bilderna/bilden som man eventuellt fastnat på?

• jonasp

Medlem
    13 december, 2004 vid 20:47

shit. här uppe har jag börjat vänta på att isarna ska lägga sig, ligger redan rätt mkt på sjöarna.
    Men jag har redan börjat se ljuset för nu kan man få lite studier gjorda, kitta upp sig, hinna provrigga några gånger och sen med totalkoll på utrustningen va ute vid första vinden efter islossningen.
    Ah nu har jag snart vårkänslor..bara ~3mån kvar till premiären om man har tur. 4 om det går dåligt med värmen.

• the_novice

Medlem
    13 december, 2004 vid 20:53

Fan, kan ni inte ta det på lördag istället?
    Är lite trixig att ta ledigt från jobbet så här före jul och dessutom försöka förklara att förkylningar mm inte alls är relaterat till surfingen….

• surfineurope

Medlem
    14 december, 2004 vid 08:02

Aloha Photo kommer att ha copyrighten till bilderna och eftersom jag kommer att betala för dem vill jag inte att de läggs ut innan tidningen har släppts, men kopior för “privat bruk” skall väl gå att ordna till alla som ställer upp!

Mer information kommer senare under dagen.
    /Jonas

• basse

Medlem
    14 december, 2004 vid 09:32

Kul initiativ!

• sunil

Medlem
    14 december, 2004 vid 17:42

a kul grej, e de nån som hade tänkt sig dit op surfa?

funderar på o dra neråt iallafall om de blir åsa…
    inte för o hamna i tidningen smirk.gif men de kan va kul me lite folk

soo nån som har planer på o dra en repa?

• koa

Medlem
    14 december, 2004 vid 17:55

Kul initiativ!
    Hoppas ni får episka förhållanden.

Aloha

Calle N

• surfineurope

Medlem
    14 december, 2004 vid 20:08

Jag kommer att vara nere vid 12-tiden i morgon (onsdag). Skulle vara kul om jag slipper vara ensam om att dra på sig neoprenet. Kom igen nu!

/Jonas

• ola_p

Medlem
    14 december, 2004 vid 21:54

Kan inte!!! frown.gif satans helvetes jävla… [div cencurerade ord] …skola!
    Men om det är nått på G till helgen så är jag inte främmande…

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    14 december, 2004 vid 23:20

12 tiden är för sent för mej..hade du sagt en tidigare tid så hade jag lätt åkt ner, börjar jobba 15.30..blir stressigt känns det som.

• sunil

Medlem
    15 december, 2004 vid 08:40

Var blir de då?

• surfineurope

Medlem
    15 december, 2004 vid 08:47

Vi kör på stenudden, Åsa. Om bara vindvridet kommer i tid kan det bli riktigt bra!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Foto-session i Åsa eller Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.