Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Foto-session i Åsa eller Varberg

• surfineurope

Medlem
    15 december, 2004 vid 10:17

Nu packar jag ihop och drar jag ner till stenudden, Åsa. Förhållanderna ser halvbra ut för tillfället, men det kan nog bli grymt! Är nere vid 12-tiden. Ring om ni undrar något (tel. 0705-863776).

/Jonas

• the_novice

Medlem
    15 december, 2004 vid 10:45

Ta med extra belysning, tycker knappt det finns ngt dagsljus…

• surfslusken

Medlem
    15 december, 2004 vid 19:56

Synd att man sitter ner pa ett for tillfallet svin kallt Fuerte, med en snal blast fron ost, dvs vardelost. Hoppas vinden o vagorna ar med er. Jag for trosta mej med ett jarn eller tva hos Corky confused.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Foto-session i Åsa eller Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.