Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fototävling

• samhansson

Medlem
    26 januari, 2007 vid 12:26

inte en bild som optimerad i format, vad är det frågan om…?????

• ola_p

Medlem
    26 januari, 2007 vid 12:37

”5. Som deltagande i deeply.se fototävling godkänner du att deeply.se använder materialet i kommeriellt syfte utan att ekonomisk eller motsvarande ersättning utgår. Dock kommer namn på fotograf finnas i anknyttning till foto. Fotografen äger fortfarande rätt att bruka bilden men dock ej kommersiellt.”

Humm, och man kan vinna en hundring..?

• Oregistrerade

Gäst
    26 januari, 2007 vid 16:28

@användarnamn 362030 wrote:

Hej på er alla

Vill någon vinna lite pengar, var med i http://www.deeply.se FOTOTÄVLING. Ni kan tävla i lite olika klasser bla Windsurfing, kite, surf, skate..

Välkommen/ Stefan B

är detta ett skämt eller…läs vilkoren innan ni postar något..prissumma…haha

• frippe75

Medlem
    26 januari, 2007 vid 18:00

@användarnamn 362030 wrote:

Hej på er alla

Vill någon vinna lite pengar, var med i http://www.deeply.se FOTOTÄVLING. Ni kan tävla i lite olika klasser bla Windsurfing, kite, surf, skate..

Välkommen/ Stefan B

Jag var precis på väg att sumitta mitt material…. Och egentligen hägrar inget annat än lite äkta FAME… men när jag tänker efter vill jag medverka med dom tunga reglerna.. Typ som en riktigt fototävling fast utan ett riktigt pris…

Nope…Bättre vinst eller lägre krav på hur man tänker använda bilderna…

• emil_h

Medlem
    26 januari, 2007 vid 18:14

Med de där kraven och extremt stora summan får ni nog inte många foton ;).

• svenne

Medlem
    26 januari, 2007 vid 20:18

Som deltagande i deeply.se fototävling godkänner du att deeply.se använder materialet i kommeriellt syfte utan att ekonomisk eller motsvarande ersättning utgår. Dock kommer namn på fotograf finnas i anknyttning till foto. Fotografen äger fortfarande rätt att bruka bilden men dock ej kommersiellt.

Men är ni helt dumma i huvet eller?
    Tror ni att ni skulle ha äganderätt på bilderna? Inte ens DN har egenrätt på bilderna som deras fotografer tar – eller på bilder de köper in för den delen. Om jag så var uteliggare och behövde hundra spänn skulle jag inte ge er ett enda foto.

–S

• gurra1978

Medlem
    26 januari, 2007 vid 21:07

Jag bidrar med denna bild :laugh:

Du får bannemig byta avatar nu svenne. Jag stör mig som fan på den och du figurerar ju i varje tråd 😀 Man kanske kan adblock:a din avatar i Firefox :confused2:

• Oregistrerade

Gäst
    26 januari, 2007 vid 21:10

@gurra1978 362156 wrote:

Jag bidrar med denna bild :laugh:

Du får bannemig byta avatar nu svenne. Jag stör mig som fan på den och du figurerar ju i varje tråd 😀 Man kanske kan adblock:a din avatar i Firefox :confused2:

haha den är ju king, var inte det den snubben siom var med i guinnies records, som hade skrattat så mycket när han var på tecknad rulle med sin farsa så hans ögon ploppade ut?

//Erik ”herodude”

• local-dude

Medlem
    26 januari, 2007 vid 22:16

Hej alla GLADA

Vi tar bort alla krav……deeply.se är inte sämre än att vi kan ändra oss. http://www.deeply.se

• frippe75

Medlem
    27 januari, 2007 vid 11:03

@användarnamn 362166 wrote:

Hej alla GLADA

Vi tar bort alla krav……deeply.se är inte sämre än att vi kan ändra oss. http://www.deeply.se

Skönt!! Nu ska jag submitta…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fototävling

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.