Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fotstropp med hälgrepp

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2005 vid 17:24

Svar till:

Svar till:

Ser mycket fina ut!
    Vill inte förringa Linköping med omnejd men tror inte att ni har samma ”problem” med vågor som oss på västkusten, hoppar och skakar lite mer på framsidan… grin.gif

[/ QUOTE ]

Problem och problem
    Vi har rätt mycket chopp som gör att det skakar satan, det är bara på någon enstaka spot vi har hyggligt plattvatten. Annars varierar det en hel del. Vågor upp till 1.5m är inte ovanligt inne i vikarna i början på hösten.

[/ QUOTE ]
    I en ren och brytande våg som kommer i set? Inte bara vattnets högsta och lägsta punkt ( dalar och toppar)?

• mrmille

Medlem
    12 maj, 2005 vid 18:03

Dal med topp så klart

Det är den verkliga höjden av svallet. Förhållandet till möh är ganska irrelevant i sammanhanget. Detta då du faktiskt kan själv svajar i relation till svallet, dal och topp alltså.
    Men detta blir ju då helt klart en fråga för relativitetsteorin, vilket system man är i alltså.

• niklas82

Medlem
    12 maj, 2005 vid 18:22

Svar till:

Själv kör jag med Mystic plattor och Martin bidningar. Enkelt att stoppa i foten, väl i är det bara snurra ett halvt varv så sitter de där de ska sen utan risk att trilla ur. Jag har till och med klåpat och åkt på magen med fötterna kvar i brädan, utan att då tappat den förens jag själv sparkat av den utan problem.

Helt klart att föredra!
    Givetvis är detta till 100% bäst och bindningarna kan köpas via mig eller direkt på http://www.kiters.biz grin.gif grin.gif

[/ QUOTE ]

köpte denna bindning i höstas och provat den ett par ggr nu i vår… pga att jag hade samma problem som ni med att hälen åker ur… kan inte direkt säga att jag är så värst nöjd med den för det hutlösa priset som man fick betala… man åker ur lättare ur denna bindning då den spänner på helt fel ställe tycker jag.. hej då

• mrmille

Medlem
    12 maj, 2005 vid 18:24

Detta verkar orimligt för mig, dock kan det bero på vilka fotplattod du använder dig av. Som jag tidigare skrev fungerar mystics otroligt bra!

• kalabra

Medlem
    12 maj, 2005 vid 20:31

Eller så beror det på att Niklas håller till på framsidan där det är vågor…. grin.gif
    Ledsen, kunde inte låta bli smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2005 vid 01:21

Men, skal dere først sitte fast gutter, kan dere jo like så godt ha bindinger…

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fotstropp med hälgrepp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.