Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fotstropp till Fanatic Bee -99

• Fotstropp till Fanatic Bee -99

Publicerad av bulan på 22 september, 2006 vid 17:25

Pajjade en fotstropp på min Fanatic Bee -99 i onsdags..

Nån som vet vart man kan få tag på såna här stroppar ? eller har en eller två liggandes ?
    (vet att jag skulle postat i köpes men man kan ju inte bifoga bild dit..)

/Carlhenrik
    carlhenrik.sturve@home.se

svenne svarade 18 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • Knatte

Gäst
    22 september, 2006 vid 18:49
    Bulan wrote:
    Pajjade en fotstropp på min Fanatic Bee -99 i onsdags..

Nån som vet vart man kan få tag på såna här stroppar ? eller har en eller två liggandes ?
    (vet att jag skulle postat i köpes men man kan ju inte bifoga bild dit..)

/Carlhenrik
    carlhenrik.sturve@home.se

Visst kan du posta en bild i köp/säljes 😀 klipp in bildlänken på samma sätt, som du gjorde här. med [img]-taggarna i själva köp/sälj-inlägget. Så visas bilden där också.
    Annars har jag inge bra tips om stroppar, om du inte har testat SP eller Bromma skidsport, som säljer Fanatic och sålde -99 också..

• Oregistrerad

Gäst
    23 september, 2006 vid 08:39

Jag har oxå en Fanatic Bee 99 och köpte precis en ny NP fotstropp på Skidsport i Bromma. Tyvärr så vrider sig fästena på den hela tiden och det spelar inte någon roll hur mycket jag än drar åt med skruvmejseln. Dom verkar mao inte passa på Bee -99. Kanske går fotstoppsfästena att fixa på något sätt, annars får jag försöka hitta ngt som passar.

/Kalle

• svenne

Medlem
    23 september, 2006 vid 09:12

Jag har också en gammal Bee som jag tänkte byta stropparna på nån gång, så du kan eventuellt få köpa en av mig för en cheeseburgare.

Kalle, monterade du stropparna med ”stroppbrickor”? Brukar nypa äckligt bra.

• jps

Medlem
    23 september, 2006 vid 09:16

Stroppbrickor??? Nu blev jag intresserad. Berätta mer. Gärna med fina bilder också 😉

• svenne

Medlem
    23 september, 2006 vid 16:02

Ja ja, vet i fan vad jag skulle kalla dem. Men det är en långsmal pressad plåt med taggar neråt, jag har frågat några gånger efter såna på Skidsport och märkligt nog får jag såna jag vill ha varje gång… 🙂

Hursom, vill Bulan ha en Fanatic-stropp får han höra av sig.

• jps

Medlem
    23 september, 2006 vid 16:58

Sorry menade inte att du skulle ta det som en gliring.

På fullt allvar undrade jag hurdana brickor det var frågan om.

Har själv en Gecko. På den sitter det någon sorts mysko snabbkopplingar som ska skruvas fast ett halvt varv. (istället för vanliga skruvar). Ser ut som att det är samma typ på bilden ovan.

Dessa sitter lätt lite löst. Därav undringen om dessa brickor skulle kunna hjälpa till att få fast dem bättre.

• svenne

Medlem
    23 september, 2006 vid 20:53

Nej, men om du köper andra stroppar kan du dra dem i hålen mellan snabbfästena. Då sitter brickorna som en smäck.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fotstropp till Fanatic Bee -99

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.