• fredrik-b

Medlem
    9 april, 2000 vid 19:38

Hola!
    Jag kör själv med fötterna intryckta så långt det går i stropparna, visst gör man en fet vurpa i hög fart då kan man vrida lederna/knäna lite kanske…men det ska du inte oroa dig för tycker jag, det är bara att ladda jänet!!!!

MVH
    Fredrik@hang-ten.com

• anonym-anvandare

Medlem
    10 april, 2000 vid 06:56

man brukar väl säga att man bara ska trycka in foten kanske tio cm så att tårna och lite till är inne

• johan-s-2

Medlem
    10 april, 2000 vid 15:11

Var ut och seglade freestyle i onsdags och vrickade til knät ordentligt i en krachad speedloop
    har fortfarande ont i det, men jag prioriterar nog ändå att ha foten fast ordentligt i stroppen
    för det är ganska sällan man gör vrickningsvurpor.

Johan S

• anonym-anvandare

Medlem
    11 april, 2000 vid 12:21

10cm??? Hur stora tår har du egentligen? 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.