Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fotstroppar =)

• nordgren

Member
    20 september, 2003 at 13:44

Grattis. =)

• lundvall

Member
    20 september, 2003 at 13:45

tackar =) får börja å testa att hoppa med stropparna nu. blush.gif

• mickez

Member
    20 september, 2003 at 14:37

tjo,, grattis! lärde mig också köra med stroppar får nån vecka sen laugh.gif riktigt skönt vilken kontrol på brädan man får..som o köra snowboard laugh.gif

Men hur hoppar man egentligen..fick aldrig till “hoppet” riktigt…:(

böj på bena….skjut i från? eller hehe laugh.gif

• styret

Member
    20 september, 2003 at 15:21

det är ungefär som att hoppa med en snowboard eller göra en ollie med skateboarden. tryck på bakfiten och hoppa med framfoten och dra upp bakbenet. jobba med riggen, dra den åt dej i uthoppet.
    enklare att börja träna med en våg men sen går det busenkelt utan med.

försök landa med röven på brädan lite före resten så du itne plattlandar, det kan slita både bräda och kropp när man kmmer upp i höjd.
    sen kan man testa noslandningar och enhandshopp.

• lundvall

Member
    20 september, 2003 at 15:26

Jag har hört att man skall tryckatill på en våg på eller något.
    Får testa när min for mår bättre, lyckades få foten i klämm mellan brädan å masten ute på vattnet shocked.gif
    haltar lite dock men man borde kunna surfa ändå grin.gif

• styret

Member
    20 september, 2003 at 15:30

det är såna grejer man hopas på. sjukskrivningen är ett faktum och nästa veckas surf är ett faktum…

• lundvall

Member
    21 september, 2003 at 06:29

du menar inte hoppas på ?

• styret

Member
    21 september, 2003 at 15:44

nänä klart jag inte menar.

• toka

Member
    22 september, 2003 at 10:39

Grattis!
    Har själv kommit till det stadiet när jag irriterar mig på att det är nånting knöligt i vägen precis där jag vill stå… smirk.gif Antar att det bara är lite mod som behövs nu! Och supersnabbverkande hostmedicin…

• maglu

Member
    22 september, 2003 at 17:31

Jag kom precis över den rädslan förra veckan…att kliva i. Gick riktigt bra.

Skulle behöva hostmedicin också…och pannlampa/eller kraftig strålkastare på stranden…för NUU har det börja BLÅSA här. Trotsade förskylning och jobb och stack ut i eftermiddags, litandes till fina prognoser…men det blåste 2m/s. Nu sitter man här hostandes o tittar på böjda träd och moln som flyger förbi..snabbt…

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fotstroppar =)

You must be logged in to create new discussions.