Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fotstropparnas placering…

• anonym-anvandare

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 11:40
  • bicless

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 19:03

Hej, vet inte om dessa hål är för stropparna men det blir ju lite halkeff om du tränar på att ha stropparna aldeles för långt fram när det endå inte funkar att surfa så i framtiden. Vad står du på brädan när den planar? man brukar automatiskt hamna längre bak när det blåser tillräckligt för att plana och där ska ju även stropparna sitta. Sufra i stroppar utan att plana är inge bra.

Bicless

• thejojk35

Medlem
    1 september, 2005 vid 06:08

Jag har inga problem att plana när jag satt stropparna långt fram. I och med att jag är rätt ny, är det svårt att komma så långt bak.

• loket

Medlem
    1 september, 2005 vid 18:46

Har en likadan bräda som du och har tre stroppar på brädan. Den bakre i mitten längst bak och de två andra i de bakre singel hålen. Det funkar för mig. Sätt dem så du med och ha som mål att komma i dem, vet att det är jäkligt klurigt men as gött när man lyckas. Tänk på att placera mastfoten en bit bak från centrum av skåran, blir en himla skillnad. Använd också feta segel det krävs till sånna här pråmar vi beginners kör på.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fotstropparnas placering…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.