Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fråga angående keppler!

• fråga angående keppler!

Publicerad av bazzeman på 11 juli, 2004 vid 18:13

tja.

ska beställa en x-ray från keppler. Vet ni något om vad det kostar att göra en utlandsbetalning, och om kepplers bank tar några pengar för det? isf hur mycket?
    eller har han inkluderat det i det han kallar frakt?

tacksam för all hjälp jag kan få.

mvh basse

electric svarade 20 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • surfen

Medlem
    11 juli, 2004 vid 18:56

Gör du en betalning över internet så brukar det vara gratis, går du till din bank så brukar det kosta 50-100kr. Weeerners bank tar inte ut några extra avgifter….

• electric

Medlem
    11 juli, 2004 vid 23:03

Utlandsbetalning till Surfkeppler gjorde jag via Postgirot på Internet – avgift 2 (två!) kronor! Väldigt smidigt. Jag betalade exakt det fakturerade beloppet och blev inte krävd på mer.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fråga angående keppler!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.