Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fråga kring racemusche och fuerte!

• boman

Medlem
    4 november, 2003 vid 13:03

Svar till:

Jag kör Kongo-stuket. Det funkar.

[/ QUOTE ]

Kör du med UP sails som kongo wink.gif

Efter att kollat på Torsk på Tallin antal gånger så såg jag att han har en gammal UP sails keps, blev tvungen att spola tillbaka ett antal gånger,
    var hittade killing gänget den…?

• lars_k

Medlem
    4 november, 2003 vid 13:12

hehe, det är rätt kul faktiskt. Nån i Killinggänget måste vara gammal surfare.
    Har ett gammal UP från ’93 liggande. Men använder det sällan….

• zehlertz

Medlem
    4 november, 2003 vid 13:20

…jaha jag har alltid trott att det var du Lars_K som kör på dom fina Up seglena…=))

• getwet

Medlem
    4 november, 2003 vid 13:32

Den här är rätt lik Jeppe dagen efter…….du vet den där dagen……när jag seglade arslet av honom med min musche…då blir han så här allvarlig.

• getwet

Medlem
    4 november, 2003 vid 13:35

hörru feg…var fan fick du tag på en bild av min chef någonstans?

• imported_macts

Medlem
    9 november, 2003 vid 15:06

FAn, om jag lär mig hur man lägger upp en bild på nätet så ska jag skicka en bild på mig själv i somras strax innan jag rakade av mig skägg och musche, kanske inte spöar Saddams, men Adolf ligger klart i lä.

• nordgren

Medlem
    9 november, 2003 vid 15:14

Det är bara att skriva ditt inlägg, kryssa i rutan ”jag vill förhandsgranska mitt inlägg och/eller bifoga en fil” Sen är det bara att bläddra i katalogen (står typ, ”bifoga fil”) för att lägga upp den bild du vill visa.

Hur enkelt som hellst.
    Bilden får inte vara vilket format eller storlek som hellst men de vanliga formaten får att ha med.

• senomar

Medlem
    9 november, 2003 vid 19:06

jag kontrar med att prova att lägga in ett självporträtt från mc-träffen i förorten…..

• Knatte

Gäst
    9 november, 2003 vid 20:22

Det blev nog något vajsing med ditt kort tongue.gif

• imported_macts

Medlem
    10 november, 2003 vid 10:12

OK, provar väl…..kvalar denna in på speedränne, Sotavento??

• johan

Medlem
    10 november, 2003 vid 11:09

Ha ha ha, Är grodans arsle vattentätt ?

Johan

• jeppe

Medlem
    10 november, 2003 vid 11:28

Fan den där var ju grym Mac!

Klart speedorienterad med lite Zorro anda över det hela! grin.gif

• getwet

Medlem
    10 november, 2003 vid 13:23

Tack för att du ordnade ett nytt skrivbordsunderlägg till mig och Joanna………Har installerat på varenda skärm nu här på firman, skitsnyggt!
    Här får du en på mig………..utan räsermusche, mer räserfrilla istället! Kan med fördel läggas in som skrivbordsunderlägg på din dator…..Passa på att kolla in dom supersnabba Mr Spockörona….dom kommer du aldrig att åka ifrån wink.gif wink.gif

• jeppe

Medlem
    10 november, 2003 vid 18:04

Va fasen är det inte ett par renodlade Shertip snäckor som pryder skallen din.

Hur funkar de i hårdvind? De twistar väl bra va? Aerodynamisk runt nacken misstänker jag.

Nu får du allt berätta lite hur det är att rejsa med dem, har aldrig sett ett par shertip snäckor förr. wink.gif

• Knatte

Gäst
    10 november, 2003 vid 18:25

Faan, nu fattar jag varför jag inte har tillräckligt speed grin.gif grin.gif
    Får nog lägga till med riktig ”race musche”, så att man är med i matchen igen laugh.gif

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fråga kring racemusche och fuerte!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.