Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fråga om Maui Sails Legend

• oscar

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 17:00

Som sagt jag väger 90 och kör Legend. Sant att de inte släpper som andra men Maui Sails har jobbat just med detta att få till ett tightare akterlik som ger bättre höjdtagning och jämn twist i hela seglet. Jag upplevde själv att jag tog en jävla höjd jämfört med många på Åsa senast. Ska nog ställe upp i nästa Formulatävling men mina Legend. 🙂

• roding

Medlem
    4 augusti, 2009 vid 18:15

Har mer eller mindre bestämt mig, måste bara konfrontera regeringen och sparkontot med den nya uppgiften och se till så att det funkar!
    Årsmodell 2008 i perfekt skick för ca 1900:- / St så det funkar!
    Kommer ju bli roligt att masten nästan kommer att kosta lika mycket som alla tre seglena sen. 🙂

• roding

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 06:56

Då var seglen beställda, 570euro för 3st Legend i storlekarna 4.2, 4.7 och 5.3 och frakt,
    Känns bra! Då var det bara mast, bom och förlängare kvar! 🙂
    Bilder kommer upp när jag får hem dom!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fråga om Maui Sails Legend

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.