Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Frågor om Boards?

• Frågor om Boards?

Publicerad av anders_hoffman på 8 december, 2003 vid 20:20

Ska nog börja prenumerera på Boards hade jag tänkt. Nån som har något gott att säga om den?
    Ungefär hur ser upplägget ut? Mycket reklam?

Bra texter, tester, bilder?

Vill veta allt, gärna nåt övertygande som får mamma att betala smile.gif

andrew svarade 20 år, 11 månader sedan 14 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2003 vid 20:47

`tja den e ganska lik playboy faktiskt wink.gif
    nä skojade bara den e väl rätt bra en del sjyssta bildserier

• s238

Medlem
    8 december, 2003 vid 20:54

…fast, håll med om att surftidningar ibland är lite som porr. Jävligt coolt i början, men för ihållande läsning leder nästan till långtråkigt.

…fast, bara nästan då. wink.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    8 december, 2003 vid 20:58

boards suger!
    Köpte ett nummer för nån vecka sedan…o det nummret sög vilket fall.

• jorgen

Medlem
    8 december, 2003 vid 20:59

Jag tycker att det är en kanonbra tidning. Mycket snygga bilder, bra tester och intressanta reportage. Inte för mycket reklam heller. Helt klart värt en prenumeration. Gör den från deras hemsida, smidigt och enkelt.

//jörgen

• voodoo

Medlem
    8 december, 2003 vid 21:01

Köp en surfrulle istället och surfa efter nyheterna på nätet där hittar du det iallafall snabbare, så när du får din “nya” tidning så är det ju inga nyheter längre wink.gif

• anders_hoffman

Medlem
    8 december, 2003 vid 21:07

Hahaha, ok var väl kanske inte de svar jag hade hoppats på. Men det känns ju alltid bra attt man får en sjyst tidning hem nån gång i månaden.. Blir nog en prenumeration endå…
    Beställer man en 2-årsprenumeration får man en PAL-video med, vet nån vad det är för video och det är väl samma format vi kör i Sverige, eller?

• styret

Medlem
    8 december, 2003 vid 21:13

det var en bra fråga… kör vi pal eller ntsc? det borde man ju veta. har vetat men glömt.
    har för mej att det ska gå att köra både och på nyare videoaparater iallafall.
    men jag kan ha fel.

• voodoo

Medlem
    8 december, 2003 vid 22:01

såklart har vi pal i sverige men de flesta nyare videospelarna tar nog ntsc också

• naish

Medlem
    8 december, 2003 vid 22:16

Jag har alla boards tidningar från 03 typ cool.gifJag tycker dom e skiiit bra! Fina bilder och bra texter!

• imported_borje

Medlem
    9 december, 2003 vid 08:45

Jag prenumererar på Boards och tycker att den är kanon! Jag tycker inte man ska gämföra med nyheter på internet. Det är alltid gött med en tidning. Och så är det ju svårt att ta med datorn in på dasset smile.gif

Häng löst

• vinta_kestrel

Medlem
    9 december, 2003 vid 10:38

Svar till:

Och så är det ju svårt att ta med datorn in på dasset smile.gif

[/ QUOTE ]

Inte då! Trådlöst LAN och en bärbar. Fast den stinker efteråt…

• safesurfer

Medlem
    9 december, 2003 vid 10:52

Frågan är ju om du ska har boards(uk), windsurf(uk) eller windsurfing(us). Hadde alla tre mellan 94-98 under den tiden tyckte jag nog att windsurf var den som var bäst. Jag gillar peter harts teknikartiklar fick också intrycket att boards var mer av en familjetidning mindre focus på vågsegling. Men det kan ju ha ändrats de var alla bra. Men efter ett par år blev jag less på gippartiklar. Vore kul att höra vilken tidning som andra har som favorit.

• the_novice

Medlem
    9 december, 2003 vid 11:57

Prenumererar just nu på Boards som jag tycker har bra tester. Windsurf (uk) är också bra, särskilt Peter Harts teknik tips. Windsurfing (us) tycker jag däremot inte är ngt vidare, mycket reklam för saker lite väl långt bort.
    PlancheMag (fransk) är också bra, i våras hade dom tex ett special nummer med enbart tester av allt från våg till race grejor, men jag har lite svårt med språket…

• imported_borje

Medlem
    9 december, 2003 vid 12:20

Jag har oxå prenumererat på windsurfing(us). Den är verkligen inte bra. Otroligt mycket reklam och tunn! Akta er för den. Boards och Windsurfing(uk) är båda mycket bra, ganska lika.

• jacob-holmqvist

Medlem
    9 december, 2003 vid 12:36

Boards har väl ofta ganska egna idéer när de testar prylar? Typ North Dr.X blev helt sågat, trots mycket bra kritik i andra tidningar. Starboard EVO verkar ha fått ett ganska ljumt mottagande också, trots samstämmig bra kritik i övrig vindsurfingpress. Windsurf är bättre, skulle jag säga.
    …Fast de franska är bäst, det håller jag verkligen med om. Både Wind och Planchemag kör testnummer varje år och testar det mesta på marknaden. Vidare manöverspecial på sommaren. I år ingick DVD i Winds tidning, där de skickat ner Remko de Weerd, Colin Sifferlen och några till för att spela in förevisning av grundläggande freestyletrick m.m. Oj, nu blev det visst marknadsföring av mitt inlägg. Windsurf är bättre, var poängen.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Frågor om Boards?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.