Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › frakt tråden
-
frakt tråden
Publicerad av marden på 9 september, 2011 vid 08:09Är det någon som läser frakt sidan längre ?
Jag tycker det är värt en egen tråd istl …Jag kan börja 😉 söker frakthjälp av något så litet som en bom o ev en mast götet – sthlm helst i helgen ….
Eller över till haga nästa goa kulingdanne_an svarade 13 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Jag kan ta den nästa helg, om det är intressant. Åker ner till Halmstad då, men kan svänga förbi Götet på vägen hem. Hör av dig i s f.
-
Min brorsa (i Kungsbacka) ska eventuellt till Haga nästa vecka.
-
Mården;669103 wrote:Är det någon som läser frakt sidan längre ?
Jag tycker det är värt en egen tråd istl …Jag kan börja 😉 söker frakthjälp av något så litet som en bom o ev en mast götet – sthlm helst i helgen ….
Eller över till haga nästa goa kulingJag behöver hjälp med frakt av 2 segel och mast från Varberg – Sthlm snarast, kanske går att samordna?
-
Jag behöver få en bräda från Ronneby till Malmö eller västkust på blåsig prognos så snart som möjligt. Öl eller kontanter finnes som ersättning.
-
Bjornen;669139 wrote:Jag behöver hjälp med frakt av 2 segel och mast från Varberg – Sthlm snarast, kanske går att samordna?
Som sagt, jag åker Halmstad-Sthlm söndag 18/9. Har STOR bil och inga problem med att svänga förbi Varberg, heller. Hör av dig om det är intressant.
-
Bjornen;669139 wrote:Jag behöver hjälp med frakt av 2 segel och mast från Varberg – Sthlm snarast, kanske går att samordna?
Då kan ju brädan åka med ner när segel och mast skall åka upp?
-
Claes6;669355 wrote:Som sagt, jag åker Halmstad-Sthlm söndag 18/9. Har STOR bil och inga problem med att svänga förbi Varberg, heller. Hör av dig om det är intressant.
Va shysst, tack! Det löste sig för mig denna gång 🙂
//Björn
-
Seve1000;669377 wrote:Då kan ju brädan åka med ner när segel och mast skall åka upp?
Jag fick hjälp av kinabalu som åkte från Danmark via Varberg. Kom till Öland i veckan så ska du nog kunna få testa din bräda…
-
Någon som kan ta med en bräda från Kungsbacka till Öland i veckan?
(Min brorsa skulle åkt men kan inte pga jobb..)
-
Någon som ska från Motala till Västerås/Stockholm denna eller nästa vecka och kan ta med ett formula segel + mast?
-
1st 7kvm segel vill till sthlm..
någon som åker via eller från varberg till sthlm i veckan?
Självklart så betalar jag för besväret.(Om inte får det bli bussgods)
-johan
-
då var det dags igen.. någon som ska till skåne/malmö/danmark i helgen och kan ta med ett segel från sthlm för en liten slant..?
-
då var det dags igen,någon som ska till skåne/malmö/danmark i helgen och kan ta med ett segel från sthlm mot en liten slant?
-
jag kör Ronneby-Malmö i morgon bitti! fixa hit sakerna ikväll så tar jag ner de om nån möter upp mig runt malmö! Kanske dock inte aktuellt längre…
Ring 0735 30 10 93
Logga in för att svara.