Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Framsidan imorgon
-
finns det någon freestyle spot lite längre ner som kan funka imorgon och inte är för långt från GBG?
-
Jag säger bara Vilshärad. Ola å Jonatan…. skall ni sammåka? Häng med till Vilshärad, det är ju sååååå bra på SSV. Inte lika smooth som Lejet men mycket större och kraftigare.
Häääng med!
-
mja… lite långt att åka så som prognosen svänger just nu. Klart man e sugen, när är återresan planerad? behöver hinna tillbaka till gbg i hygglig tid..
-
Jag bara undrade om ni kör ihop. Jag åker med någon annan eller lägger ut en blänkare om det är någon mera som vill med, har bara en plats till i bussen!
-
Jo, vi är åtminstånde två, förmodligen tre..
Men som det ser ut på dmis nu så vettefan om det är värt det…freestyle i vbg e ju halvkul..
-
så jag försöker igen,
finns det någonstans som det går att köra freestyle imorgon? -
OK jonatan. Jag ringer dig lite senare, typ efter dmi’s 2130 prognos. Det kan mycket väl bli en bomm men vad gör det en regnig lördag. När bestämmer sig Ola ”Neggot” P då??
-
Svar till:
Mossbystrand eller Kåseberga hamn kanske…? Funka fint på SV.
[/ QUOTE ]Ska du ner Kongo?? Fan blir hysterisk. Det kan ju bli bra i Vilshärad, men det kan defenitivt bli bra lååångt ner i landet..:S
-
va fan, ser ju helt perverst ut på alla vindsidor, kan bli precis hur som helst. Orkar nog inte köra nån lång sväng eftersom det verkar vara ganska stor risk för bomkörning. Ska det bli Björlanda eller kanske Torkelstorp tro??? Hur gör ni?
Logga in för att svara.