Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Framtiden
-
Framtiden
Publicerad av jap på 8 september, 2004 vid 09:52Behöver lite studiemotivation.
Hade tänkt att sticka iväg och kita nästa höst, antingen enbart kite eller vid sidan av studierna. Kan in princip sticka vart som helst där det är grymmt att kita, Cabarete etc. Kom gärna med mycket tips. Ifall någon annan har samma planer skulle det vara kul att slå följe.
finns här eller på mailen: jaulle@hotmail.com
rocco svarade 20 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Jag funderar på att kolla upp plugg på Maui, typ plugga nån kurs engelska, motsvarande. Där kan man nog fan kita..
-
Nej det går bara att utöva kitesurfing, inget annat, inte ens köra bil.
-
Ja för annars så släng tygtrasan i sjön om man kan surfa på riktigt!
-
Kan sæga att Perth e ganska lovande och mycket bra, tomt på folk osså
-
Jalle: jag funderar på Australien, åker vid jul isånnafall. Bort härifrån ska jag iaf ett halvår kanske ett år! Vi hörs!
/Johan
-
Låter nice Johan, har också tänkt på det. Redan i jul! Låter skönt….
-
Jo, får se när det blir.. men det vore uppfriskande att komma iväg en sväng..
-
Svar till:
Jag funderar på att kolla upp plugg på Maui, typ plugga nån kurs engelska, motsvarande. Där kan man nog fan kita..
[/ QUOTE ]
Jo fast det är lite meckigt. De flesta kitar i Kailuha och det är en ganska bra bit från Honolulu plus att det är grymt mycket folk där. Annars är det väl Diamonhead som gäller men det är inte kul att missa där då man ganska lätt driver ut till havs. Fast har man tur får man ju se Robby där då och då, det är ju alltid nåt! Lycka till.
/Danne
-
Fan nu blev det fel. Jag tänkte ju förstås på Ohau eftersom det är där de flesta pluggar. Sorry /Danne
-
Hur är västkusten i Australien??? Blåser det dåligt där eller?
-
Jag kör samma grej i Januari, skippa skolan och sticka till cabarete (förmodligen).
Kanske kunde arra något ihop, känns som det är dyrare att bo själv. Iof hittar man säkert någon likasinnad väl där, men alltid bra o ha något planerat -
Tja mon, när ska du dra, vi ett par stycken som med funderar på att göra så..
Svar till:
Behöver lite studiemotivation.
Hade tänkt att sticka iväg och kita nästa höst, antingen enbart kite eller vid sidan av studierna. Kan in princip sticka vart som helst där det är grymmt att kita, Cabarete etc. Kom gärna med mycket tips. Ifall någon annan har samma planer skulle det vara kul att slå följe.
finns här eller på mailen: jaulle@hotmail.com
[/ QUOTE ]
Logga in för att svara.