• Framtiden

Publicerad av jap på 8 september, 2004 vid 09:52

Behöver lite studiemotivation. confused.gif

Hade tänkt att sticka iväg och kita nästa höst, antingen enbart kite eller vid sidan av studierna. Kan in princip sticka vart som helst där det är grymmt att kita, Cabarete etc. Kom gärna med mycket tips. Ifall någon annan har samma planer skulle det vara kul att slå följe. cool.gif

finns här eller på mailen: jaulle@hotmail.com

rocco svarade 20 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • davids

Medlem
    8 september, 2004 vid 10:01

Jag funderar på att kolla upp plugg på Maui, typ plugga nån kurs engelska, motsvarande. Där kan man nog fan kita..

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 10:05

Va kan man inte vågsurfa på Maui? wink.gif

• davids

Medlem
    8 september, 2004 vid 10:41

Nej det går bara att utöva kitesurfing, inget annat, inte ens köra bil.

• patrikol

Medlem
    8 september, 2004 vid 10:43

Ja för annars så släng tygtrasan i sjön om man kan surfa på riktigt! smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2004 vid 12:06

Kan sæga att Perth e ganska lovande och mycket bra, tomt på folk osså

• sunwave

Medlem
    8 september, 2004 vid 12:26

Jalle: jag funderar på Australien, åker vid jul isånnafall. Bort härifrån ska jag iaf ett halvår kanske ett år! Vi hörs!

/Johan

• jap

Medlem
    8 september, 2004 vid 20:29

Låter nice Johan, har också tänkt på det. Redan i jul! Låter skönt….

• sunwave

Medlem
    8 september, 2004 vid 21:49

Jo, får se när det blir.. men det vore uppfriskande att komma iväg en sväng..

• anonym-anvandare

Medlem
    9 september, 2004 vid 06:02

Svar till:

Jag funderar på att kolla upp plugg på Maui, typ plugga nån kurs engelska, motsvarande. Där kan man nog fan kita..

[/ QUOTE ]

Jo fast det är lite meckigt. De flesta kitar i Kailuha och det är en ganska bra bit från Honolulu plus att det är grymt mycket folk där. Annars är det väl Diamonhead som gäller men det är inte kul att missa där då man ganska lätt driver ut till havs. Fast har man tur får man ju se Robby där då och då, det är ju alltid nåt! Lycka till.

/Danne

• anonym-anvandare

Medlem
    9 september, 2004 vid 06:10

Fan nu blev det fel. Jag tänkte ju förstås på Ohau eftersom det är där de flesta pluggar. Sorry /Danne

• anonym-anvandare

Medlem
    9 september, 2004 vid 07:36

Hur är västkusten i Australien??? Blåser det dåligt där eller?

• jezaja

Medlem
    9 september, 2004 vid 08:00

Jag kör samma grej i Januari, skippa skolan och sticka till cabarete (förmodligen).
    Kanske kunde arra något ihop, känns som det är dyrare att bo själv. Iof hittar man säkert någon likasinnad väl där, men alltid bra o ha något planerat smile.gif

• rocco

Medlem
    9 september, 2004 vid 10:18

Tja mon, när ska du dra, vi ett par stycken som med funderar på att göra så.. cool.gif

Svar till:

Behöver lite studiemotivation. confused.gif

Hade tänkt att sticka iväg och kita nästa höst, antingen enbart kite eller vid sidan av studierna. Kan in princip sticka vart som helst där det är grymmt att kita, Cabarete etc. Kom gärna med mycket tips. Ifall någon annan har samma planer skulle det vara kul att slå följe. cool.gif

finns här eller på mailen: jaulle@hotmail.com

[/ QUOTE ]

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.