Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Framtiden är kort
-
Funkar fortfarande inte. Men själva vimeofilen funkar om man luskar ut länken och kör i annat fönster. Mao videon i sig är inte flashvideo, så det måste vara flash i något annat “lager”, liksom, om det ens är ett flashproblem.
-
@Ola H. 704554 wrote:
Funkar fortfarande inte. Men själva vimeofilen funkar om man luskar ut länken och kör i annat fönster. Mao videon i sig är inte flashvideo, så det måste vara flash i något annat “lager”, liksom, om det ens är ett flashproblem.
Jo, det är ett flashproblem…när SZ-plattformen embeddar så väljer den flashfilen istället för html5. När du tar länken så väljs istället Html5 eller så öppnas videon i Vimeo- eller Youtube-appen.
-
Va fan, nu är ni nördiga PÅ RIKTIGT! Tebax till korta brädor nu, skäms!
-
Nu funkar det. Lysande. Snart blir det mer kortbrädor istället, Svenne.
-
@Oåxen 697112 wrote:
Har fisken landat?
jo det är ju 2012 så korta brädor-
-
Några frugala bilder från boards.co.uk
Riktigt skoj att följa Olas bygge, måste jag medge.
-
Najsa linjer i brädan måste jag säga, fast den är “kapad” i aktern. Dräggel….
-
Intressant, intressant…
Inga bilder på fenornas placering relativt bakstroppen?
-
Riktigt kul med lite nya grepp! Dessutom snygg.. Finns det någon plan för produktionsstart?
-
Vad jag vet så byggs några nu. Och minst en småknasig variant på det där temat, fast större modell…
-
Ja, produktion pågår. 77, 88, 99-litersversioner samt en 66 som görs endast på special order. Å som Masse antyder har vi funderat ihop en specialvariant på 100 liter och rakare rocker, hårdare kanter etc som skall kunna konkurera med en freestylebräda i planing och effektivitet, men ändå svänga rätt bra. Kan bli intressant. Men det är på proto-stadiet. Mao en custom. Lite så där halft off the record finns det alltså möjlighet att göra en och annan custombräda nu om någon är intresserad av något speciellt
-
Dagen då jag får min Ola/Simmer-custom är redan nu årets julafton. Även om det blir dan före midsommar. :santa:
Många års tankar, teorier och diskussioner har skapat den där brädan. Ett litet manifest i skum, kolfiber och fenkassetter. Om det sedan blir fest eller fiasko på vattnet skall bli galet spännande att se.
Logga in för att svara.