-
franska atlantkusten
Är det ngn som känner till hur det är att windsurfa i biarritz, jag vet att det är bra vågsurf där men finns det ngn bra windsurfing spot där?
mvh rille
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › franska atlantkusten
Är det ngn som känner till hur det är att windsurfa i biarritz, jag vet att det är bra vågsurf där men finns det ngn bra windsurfing spot där?
mvh rille
Jag var i Biarritz en sommar för några år sedan. Ingen vind överhuvudtaget på tre veckor (kanske hösten bjuder på mer vind) men bra surfvågor för en newbie som jag.
Biarritz är framförallt ett vågsurfställe. Vet inte hur populär man blir bland localsen om man kommer fräsande rakt genom line-up i trettio knop…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › franska atlantkusten
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.