Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fre-sön; 1-3 februari kan bli bra på Torö igen – håll igång säsongen!

• Fre-sön; 1-3 februari kan bli bra på Torö igen – håll igång säsongen!

Publicerad av dude på 28 januari, 2008 vid 17:33

Fredag, lördag och eller söndag; 1-3 februari kan bli sköna på Torö igen! Håll igång säsongen! Hur många blir vi? Vem får till skönaste hoppet… häng med och känn kulten på Torö!

senomar svarade 16 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • dala-lama

Medlem
    28 januari, 2008 vid 17:50

Ja lördagen ser ju bra ut.
    Vi får väl se vad som händer med prognos o temp….
    Men jag är sugen att testa nya brädan Nicklas så du kan räkna med mej om lördagsproggen håller.
    Vi blir väl fler..?!
    Per

• per_m

Medlem
    28 januari, 2008 vid 18:31

Jag hade gärna stått där med er, men är tyvärr i la france….

hur var det i fredags?
    //Per

• dude

Medlem
    28 januari, 2008 vid 20:32

La France… skyrre, Per! Du flyttar väl inte från oss uppe i norr redan! :tongue:

• fjant

Medlem
    29 januari, 2008 vid 17:00

Jodå, håller prognosen i sig så packar brorsan och upp brädorna igen!
    Brädorna blir i skrivande stund kåldolmifierade för transport till Maui, men det är ju ett par veckor kvar!!!

Så räkna med oss! (om prognosen håller…….!)

/Fjant

• svenne

Medlem
    29 januari, 2008 vid 21:36

Ser trångt ut för min del, men det skulle vara najs…

• robin

Medlem
    29 januari, 2008 vid 21:50

@Dala Lama 441341 wrote:

Ja lördagen ser ju bra ut.
    Vi får väl se vad som händer med prognos o temp….
    Men jag är sugen att testa nya brädan Nicklas så du kan räkna med mej om lördagsproggen håller.
    Vi blir väl fler..?!
    Per

Vad är det för bräda? Allwave 69:an? Jag ska flytta i helgen, så jag kan tyvärr inte, men jag är grymt sugen.

• frase

Medlem
    30 januari, 2008 vid 11:12

Tjenare, det ser spännande ut – och på vågprognosen har de ritat in i det närmaste rekordswell
    http://falowanie.icm.edu.pl/english/wavefrcst.html

Ska se om jag kan komma loss!! //Erik

• dala-lama

Medlem
    30 januari, 2008 vid 14:09
    Robin;441604 wrote:
    Vad är det för bräda? Allwave 69:an? Jag ska flytta i helgen, så jag kan tyvärr inte, men jag är grymt sugen.

Det blev en Fanatic Freewave 86, har en Newwave 69 redan tänkte att det skulle bli en bra combo till en lättviktare som jag.
    Du får se till att komma iordning i nya kåken så att du kan få brädan i vattnet igen:wink:
    Per

• jesper_b

Medlem
    30 januari, 2008 vid 16:04

Har lovat min ena dotter att åka skidor med henne i helgen. Om hon blir lite lätt förkyld eller något kommer jag till Torö – hoppas inte så blir fallet???? Eller?!

/Jesper

• dude

Medlem
    31 januari, 2008 vid 21:03

Jesper – då blir det ju bra hur än det blir, bara ni kommer iväg å åka skidor nång gång i alla fall 🙂

Hur som helst har prognosen för vridet nu vandrat från mitt i natten mellan lördag och söndag till lördag eftermiddag, vilket skulle se bra ut! Men vi får se… … …:tongue:

• dala-lama

Medlem
    1 februari, 2008 vid 15:46

Ändrade planer, drar till Varberg i helgen!
    Ska kombinera surf med jobb, mest surf…..
    Ha de gött på Stenstrand, ser ju ut som vridet kommer i bra tid på lördag.
    Per

• dude

Medlem
    1 februari, 2008 vid 20:05

…som sagt, vridet verkar komma tidigare och tidigare på lördag. I stället för på eftermiddan blir det nu mellan tio o ett de gäller!

Kör hårt på västkusten Dala! Vi blir ett gäng på Torö ja, o sen får vi se hur episkt det blir :smirk:

• senomar

Medlem
    1 februari, 2008 vid 20:09

lite mer rödtjut så kanske jag kommer iform tills imorgon…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fre-sön; 1-3 februari kan bli bra på Torö igen – håll igång säsongen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.