• Publicerad av anonym-anvandare på 13 november, 2004 vid 15:41

var det ngn ute och körde i fredags i stocholm.. ni som inte var ute vid dalarö missade nåt. grymt tryck i vinden. Själv w-surfade jag men såg inga kitare. synd 10 grader i luften och 15 meter ++.

trimmarn svarade 20 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2004 vid 22:30

15 meter swell??? var fan då?

• curry

Medlem
    13 november, 2004 vid 23:20

haha! jag hade lätt varit på om nån släppt till och erbjudit skjuts(dock så bad jag inte om det grin.gif). Men många/alla(nästan) har lagt av nu, väntar på snön.

Det finns ju inte många ställen o köra på i sthlm när det är kallt..typ schweitzehrh. Lite drygt o tappa kiten på torö och typ simma in.

• trimmarn

Medlem
    14 november, 2004 vid 17:04

hehe.. det var nog inte 15meter swell dock 15 m/s ++ jag var fett överriggad med 4,7:an.. 6m kite hade nog funkat. vi var 5 gubbar ute vid askfatshamnen..

• trimmarn

Medlem
    14 november, 2004 vid 17:07

fan vet om man hade vågat skicka upp en kite i fredags på schwezier med alla dessa hungriga träd.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.