• johanw

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 17:11

vi ska till habo irmogn!!

• mjersen

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 17:37

jag e där kl 8a imorron så jag hinner få 2 timma innan jobb =)

• krillan82

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 17:39

Har hört talas om Habo idag men nee ringsjön rocka fett.

• egget_

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 20:45

Gott om plats var det i Skanör idag. Fem man på vattnet bara 🙂
    Blir där imorgon också….vid 12-snåret

• kitemaster

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 00:12

Kommer till Habo imorgon, men dagens ”Hopp över nya bryggan”-uppvisning tog knäcken på min rygg så det blir nog mest plaska runt i vattnet med elever för min del imorgon…

Men jag klarade hoppet två gånger iallafall, gör det att jag vann ”först över bryggan tävlingen”?

Tredje försöket gick inte lika bra och jag önskar inte någon den smärta det innebär att flyga rätt in i den jävla mördarbryggan i 20knop. Dezzis pojkvän trodde att jag dog. Synd man inte fick det på film.

• jonaish

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 07:45

jag åker till riktiga habo snart, är nog där innan 11

• krillan82

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 08:14

@kitemaster 406236 wrote:

Kommer till Habo imorgon, men dagens ”Hopp över nya bryggan”-uppvisning tog knäcken på min rygg så det blir nog mest plaska runt i vattnet med elever för min del imorgon…

Men jag klarade hoppet två gånger iallafall, gör det att jag vann ”först över bryggan tävlingen”?

Tredje försöket gick inte lika bra och jag önskar inte någon den smärta det innebär att flyga rätt in i den jävla mördarbryggan i 20knop. Dezzis pojkvän trodde att jag dog. Synd man inte fick det på film.

GRATTIS… respect och Credit till dig.

• johanw

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 16:55

fan va de va bra idag en helt sjukt najs dag till i habo!!

• eddie

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 17:20

Jag ska till Eddie!

• pjoter

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 18:24

Erik, grattis!! imponerande! då slipper man iaf ta livetav sig på de där. nu har du redan vunnit.

hoppas de inte blev nån allvarlig skada bara.

• krillan82

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 18:28

Hur gick det med bryggan?

• kamikazekiteren

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 19:01

@Krillan82 406473 wrote:

Hur gick det med bryggan?

eirik får rekning på skadorna, lite målning och en ut av buttpluggarna er borte. Han tok vel den med om han inte får ragg i stavanger. Han sa han skal ragge gutter i stavanger, på stranden i dag

• masterquiz

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 17:19

5 man på vattnet? Jag såg fyra…också en man som schabblade på land borta vid vågbrytaren! 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.