Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fredag
-
Fredag
Publicerad av dezzi på 16 augusti, 2007 vid 16:58Hej!
Var kommer ni ta vägen imorgon? Habo var riktigt bra idag!
masterquiz svarade 17 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
jag e där kl 8a imorron så jag hinner få 2 timma innan jobb =)
-
Har hört talas om Habo idag men nee ringsjön rocka fett.
-
Gott om plats var det i Skanör idag. Fem man på vattnet bara 🙂
Blir där imorgon också….vid 12-snåret -
Kommer till Habo imorgon, men dagens ”Hopp över nya bryggan”-uppvisning tog knäcken på min rygg så det blir nog mest plaska runt i vattnet med elever för min del imorgon…
Men jag klarade hoppet två gånger iallafall, gör det att jag vann ”först över bryggan tävlingen”?
Tredje försöket gick inte lika bra och jag önskar inte någon den smärta det innebär att flyga rätt in i den jävla mördarbryggan i 20knop. Dezzis pojkvän trodde att jag dog. Synd man inte fick det på film.
-
@kitemaster 406236 wrote:
Kommer till Habo imorgon, men dagens ”Hopp över nya bryggan”-uppvisning tog knäcken på min rygg så det blir nog mest plaska runt i vattnet med elever för min del imorgon…
Men jag klarade hoppet två gånger iallafall, gör det att jag vann ”först över bryggan tävlingen”?
Tredje försöket gick inte lika bra och jag önskar inte någon den smärta det innebär att flyga rätt in i den jävla mördarbryggan i 20knop. Dezzis pojkvän trodde att jag dog. Synd man inte fick det på film.
GRATTIS… respect och Credit till dig.
-
Erik, grattis!! imponerande! då slipper man iaf ta livetav sig på de där. nu har du redan vunnit.
hoppas de inte blev nån allvarlig skada bara.
-
@Krillan82 406473 wrote:
Hur gick det med bryggan?
eirik får rekning på skadorna, lite målning och en ut av buttpluggarna er borte. Han tok vel den med om han inte får ragg i stavanger. Han sa han skal ragge gutter i stavanger, på stranden i dag
-
5 man på vattnet? Jag såg fyra…också en man som schabblade på land borta vid vågbrytaren! 🙂
Logga in för att svara.