Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fredag em
-
Fredag em
Publicerad av imported_thorbjorn på 23 maj, 2008 vid 12:12Någon som märker att det börjar att blåsa lite mer nu i sv skåne?
haze svarade 16 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
japp.. funderar lite på en snabbvända ut å se om de går.. så segt å bomköra idag bara.
-
johnk;468764 wrote:och i götet. 7 ms nv nu.
Vart hittar du dom någonstans? blir ju sjukt sugen!
-
Va fan. Jag kom precis hem efter att ha kört 4 timmar med min 9:a.. Vad håller ni på med? 😉
-
Haze;468843 wrote:Va fan. Jag kom precis hem efter att ha kört 4 timmar med min 9:a.. Vad håller ni på med? 😉
Har du tjuvkopplat vindkraftverken din jävel 😀
-
Nej då… Började ju blåsa kl 12 idag.. Så då var det bara att pumpa och köra 😉
Säger ju det. Vad fan bor man i Gbg för? Bättre i Varberg eller Falkenberg uppenbart 😉 -
När det blåser bättre längre söderut så suger det ju ganska hårt i alla fall får ja ju erkänna
-
Haze;468851 wrote:Körde ju även igår… 😉
Finns de några chanser att de rör sig imon?
-
Thorbjorn;468901 wrote:Jag var ute i två timmar utanför landskrona
och det var riktigt nice!
-
De va ingen som va ute och körde runt göteborgs trakten? inte för att jag vill veta hur de va men min kompis Materialteknik-boken vill gärna veta…
-
Vi fick ett par timmar kvällsurf i skälderviken. Det är gott o leva…
-
@Klubben 468909 wrote:
De va ingen som va ute och körde runt göteborgs trakten? inte för att jag vill veta hur de va men min kompis Materialteknik-boken vill gärna veta…
Bah! Busenkelt ju. Korngräns, eutektikum, martensit, aktivt/passivt rostskydd. Så, nu har du en trea. Ut och surfa för fan.
Logga in för att svara.