Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag i stockholm

• Fredag i stockholm

Publicerad av anonym-anvandare på 5 januari, 2005 vid 12:08

Ser ut att kunna bjudatill riktigt fint. Hoppas att det är fler som ska ut man har ju ingen lust att köra själv i kylan. Vart hade ni tänkt att dra isåfall? Vore skönt om man kunde hänga på.

donpedro svarade 19 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 45 Svar
  • 45 Svar
  • rasmus_w

Medlem
    5 januari, 2005 vid 12:15

Om jag sticker ut så blir det vid görvälnsbadet eftersom jag har brädan i containern där. Dessutom på torsdag eftersom det är då jag har tid. Jag har en tendens att få segla ensam men har inget emot sällskap, i söndags var batteriet dött när jag skulle köra hem från Görvälnsbadet, så jag fick traska in till jakobsberg och hitta nån kompis med startkablar.

Dessutom var 9.7 liite stort, jag såg och hörde flera träd knäckas när jag var där. smile.gif

• jonasp

Medlem
    5 januari, 2005 vid 12:25

Hmm ska köpa segel imorgon o det vore riktigt kul att ha premiär dan efter. ska bli över +5 i luften också.
    Väst e rätt dåligt tycker jag o sen vet jag inte hur länge jag ska kan borta. det lutar åt erstaviken men det vore kul om man inte va själv.

egentligen e jag uppbokad också men lite surf nu så borde man klara sig igenom februari.

• fjant

Medlem
    5 januari, 2005 vid 12:55

Om prognosen står sig så funderar jag allvarligt på att lämna julskinkan åt sitt öde och dra till Torö. 9 grader varmt, dom måste skämta!

/Fjant

• jonasp

Medlem
    5 januari, 2005 vid 12:56

var kollar du? jag kollade dmi.

• fjant

Medlem
    5 januari, 2005 vid 13:01

Kära gamla SMHI samt vindguru. 8-9 grader varmt, molnigt. SV-V, strax över 10.

/Fjant

• anonym-anvandare

Medlem
    5 januari, 2005 vid 13:55

Fansen va kul att det är fler som ska ut, var också rätt sugen på torö ända till jag såg gurras bilder från i söndags tror jag. Har ju inte surfat på snart en månad så man e ju lite ringrostig. har funderat på ekerö, men det vore kul att testa not annat.

• big_jeppe

Medlem
    5 januari, 2005 vid 15:02

Man blir ju riktigt sugen! Egentligen la jag ner i mitten av november, men nu kanske man ska tänka om.

Jag skulle nog gärna ta en spot med lite plattare vatten, då kan man välja en lite större bräda utan att det blir alltför hoppigt.StorBräda + plattvatten => färre vurpor och lättare att dra segel om det skulle krisa på något sätt. Det är inte kul att få problem när det är kallt. Gjörweln kan nog fungera för mig på SV eller V.

• anonym-anvandare

Medlem
    5 januari, 2005 vid 19:07

Har aldrig vart på görveln så det vore kul att testa. Hur hittar man dit och när kommer du att vara där?

• gurra1978

Medlem
    5 januari, 2005 vid 19:31

.

• fjant

Medlem
    5 januari, 2005 vid 19:36

OOOOAOOAAAAAAASSSSHHHIIIIIIITTTTTT!!!!!!!
    Jag kommer, gudarna kallar!!!!!!!!!!
    Ringrosten kombinerat med julskinkan kommer resultera i duktiga spolningar!
    laugh.gif
    /Fjant

• philippos

Medlem
    5 januari, 2005 vid 22:10

Jag å Niklas drar till Torö någon gång under fredag förmiddag. Vore kul med sällskap. Det kommer bli grymt, SV 12-16 ms och vårvärme!

Klockren bild Gurra!
    Fjant, du lär inte bli ensam om spolningarna. Ta med videokameran så kan den som värmer sig på stranden plåta. Se till å dra mä brorsan från julbordet också.

/ Filip

• philippos

Medlem
    5 januari, 2005 vid 22:17

Motivation!
    20050102%2012.53.04.jpg

• fjant

Medlem
    6 januari, 2005 vid 09:53

Mumma!!! Jag måste ta mig i kragen och komma ut. Hoppas bara att regnet håller sig borta…
    Och brorsan ska jag se till att få med! wink.gif

/Fjant

• anonym-anvandare

Medlem
    6 januari, 2005 vid 09:59

GURRA ska du ner till torö fredag , funderar hårt på att haka på. Fan 9+ grader och fin s-sv vind i januari får man ej missa….

//TOMMY//

• gurra1978

Medlem
    6 januari, 2005 vid 10:44

Tjena Tommy laugh.gif Det var längesen man hörde av dig. Jag orkar inte dra till Torö på fredag (jobbar) men kommer nog åka dit på söndag. Det verkar kunna bli bra då också, men vi får se hur det utvecklar sig.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag i stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.